اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع آتش‌سوزی اخیر

طرح ساماندهی بازار همدان بررسی می‌شود

فرماندار شهرستان همدان از بررسی طرح ساماندهی بازار همدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

طرح ساماندهی بازار همدان بررسی می‌شود

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری بررسی طرح ساماندهی بازار همدان خبر داد و افزود: طی سانحه آتش‌سوزی بازار همدان در جمعه گذشته، نسبت به برگزاری این جلسه اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی علل بروز حوادث این چنینی در این جلسه در دستور کار است، ابراز داشت: دستگاه‌هایی چون اوقاف، مجمع امور صنفی، میراث فرهنگی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این جلسه حضور خواهند داشت.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه این مهم در راستای جلوگیری از وقوع بروز حوادث در بازار برگزار خواهد شد، ادامه داد: البته بررسی وضعیت بازار و ساماندهی آن به طور کلی نیز از دیگر موضوعات قابل پیگیری در این جلسه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش برآورد خسارت وارده به قسمت آسیب‌دیده بازار را از دیگر مسائلی دانست که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه برخی از مغازه‌های خسارت‌دیده در سانحه آتش‌سوزی بیمه نبوده‌اند، ابراز داشت: واحدهای صنفی باید نسبت به بیمه اجناس خود اقدام کنند تا در صورت بروز مشکل، خسارت‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی در پایان سخنانش گفت: ما به عنوان بخش دولتی با برگزاری این جلسه در پی بررسی مشکلات موجود در سطح بازار و ارتقای امنیت آن هستیم و هر کمکی در این راستا از دست ما در این زمینه برآید انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول