اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 سال گذشته

میزان جرایم دشتستان کاهش چشمگیری داشته است

رئیس دادگستری دشتستان گفت: میزان جرایم شهرستان دشتستان طی 6 سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

میزان جرایم دشتستان کاهش چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عبدالکریم رستگار در آیین افتتاح دادگاه آبپخش اظهار داشت: تأمین امنیت شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: در دشتستان طی چند سال اخیر اقدامات اساسی برای کاهش جرم انجام شده و طی شش سال اخیر هر سال شاهد کاهش میزان جرایم به میزان چشمگیری هستیم.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پنج بخش در استان متقاضی افتتاح دادگستری هستند که به‌دلیل کمبود قاضی این امر میسر نشده است.

رستگار در ارتباط با وضعیت دادگاه آبپخش نیز بیان کرد: دادگاه عمومی آبپخش صلاحیت رسیدگی به تمام جرایم جزایی و حقوقی و خانواده را دارد و تنها پرونده‌هایی که حکم آنها قصاص یا اعدام است در دادگاه کیفری استان رسیدگی می‌شود.

وی از اقدامات رئیس کل دادگستری استان در افتتاح دادگاه آبپخش تقدیر کرد و گفت: رئیس کل دادگستری استان با تلاش و پیگیری مستمر در افتتاح این دادگاه نقش مهمی داشت و شورای اسلامی و شهرداری آبپخش نیز با اهدای زمین و پیگیری‌های لازم برای استقرار امکانات و تجهیزات مورد نیاز همکاری بسیار خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: رئیس دادگستری دشتستان فردی پیگیر است و با مدیریت ایشان شاهد کاهش جرایم در دشتستان هستیم.

داوود محمودزاده افزود: شهرستان دشتستان در حال حاضر از امنیت خوبی برخوردار است و در سال گذشته 20 درصد از جرائم استان را به خود اختصاص داده است و هر سال شاهد کاهش میزان جرایم هستیم.

وی بیان کرد: آبپخش از لحاظ امنیتی ردیف هفتم را در شهرستان دارد و جرائم خشن در این بخش کمتر اتفاق افتاده است.

امام جمعه آبپخش نیز اذعان داشت: دو نعمت امنیت و سلامت از ضرورت‌های یک جامعه اسلامی است و در اسلام تأکید زیادی به این مهم شده است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی، خواستار استقرار اداره ثبت و اسناد و املاک در این بخش شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول