اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابعاد جدیدی از ناکامی تیم شهرداری اردبیل افشا شد

استراحت نکردن بازیکنان و حضور در مجالس شب نشینی/ مربی بومی در دستور کار

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ابعاد جدیدی از علل ناکامی تیم فوتبال شهرداری اردبیل را رو کرد که در آن استراحت نکردن بازیکنان و حضور در مجالس شب نشینی یکی از عوامل بوده است.

استراحت نکردن بازیکنان و حضور در مجالس شب نشینی/ مربی بومی در دستور کار

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر‌عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما هیچ کم و کسری را برای تیم و حمایت همه جانبه از فوتبال اردبیل نگذاشتیم و سعی کردیم تیم فوتبال شهرداری اردبیل با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داشت در لیگ دسته دو کشور حضور پیدا کند اما ناکامی گریبان گیر این تیم شده است.

وی در خصوص دلایل ناکامی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در راهیابی به لیگ دسته یک کشور عنوان کرد: اینکه بخواهیم این تیم را ناکام حساب کنیم درست نیست چرا که تیم شهرداری اردبیل اکثراً در بالای جدول لیگ دسته دو کشور حضور داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: اگر از لحاظ امتیازی نیز تیم را ارزیابی کنیم تیم این فصل ما بسیار نزدیک به تیم‌های صدر جدول بود و تنها دلیل ناکامی‌ آن افت کیفیت بازی در نیم فصل دوم بود که علل مختلفی را می‌توان برای آن برشمرد.

میر‌عباس‌زاده ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اختلاف پنج یا شش امتیاز به تیم صدر جدول در لیگ دسته دو کشور پایان داد که این کارنامه خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اینکه نتوانستیم به لیگ دسته یک صعود کنیم دلایل متعددی دارد که هم به مدیریت باشگاه و هم به مدیریت شهر و هم به مدیریت تیم مربوط می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: اینکه نتوانسته‌ایم در برخی از بازی‌ها نتیجه بگیریم برمی‌گردد به مدیریت تیم و کادر فنی که در تعویض بازیکنان انتخاب و آرایش تیمی در حد کافی و شایسته موفق عمل نکرده‌اند.

در شرایط مطلوب حاضریم تیم را واگذار کنیم

وی با اشاره به اینکه هدف ما خدمت‌رسانی است، تاکید کرد: با مردم، مسئولان و پیشکسوتان عرصه فوتبال هم‌فکری‌هایی داشتیم تا در خصوص انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم که آیا سرمربی بومی یا غیر‌بومی باشد تبادل نظر داشته و به نتایج خوبی نیز دست یافتیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با یادآوری اینکه اولویت انتخاب سرمربی،‌ سرمربیان بومی است، ابراز داشت: در هفته جاری با شهردار اردبیل جلسه‌ای خواهیم داشت و تصمیم نهایی مبنی بر بومی یا غیر‌بومی سرمربی تیم گرفته خواهد شد.

میر‌عباس‌زاده با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل در اختصاص بودجه کافی برای تیم شهرداری اردبیل افزود: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا تیم به لیگ دسته یک کشور صعود کرده و بتوانیم تجربه موفقی را در این عرصه داشته باشیم.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: هیچگونه مذاکره و صحبتی با افرادی مبنی بر فروش تیم نداشتیم و از همین جا اعلام می‌کنیم هر شخصیت حقیقی و حقوقی که بتواند تیم را بهتر از شهرداری اداره کند و بودجه بهتری را در اختیار تیم قرار دهد ما حاضریم تیم را واگذار کنیم.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول