اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی در دیدار برگشت مقابل آبیدر سنندج

تیم جوانان صبای قم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت

تیم فوتبال جوانان صبای قم با ادامه موفقیت‌های خود در فصل جاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور سرانجام جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

تیم جوانان صبای قم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روزهای پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه با اتفاقات جالب توجه برای تیم‌های زیر مجموعه باشگاه صبا همراه بود و بعد از اینکه تیم امید صبا به لیگ دسته اول سقوط کرد و تیم بزرگسالان صبا در آخرین بازی خود باخت، تیم جوانان صبا با کسب پیروزی مقابل نماینده کردستان جواز صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور را کسب کرد.

امسال رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور به شکل حذفی و البته در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید و سرانجام تیم فوتبال صبای قم با کسب پنجمین برد خود و عبور از سد تیم آبیدر سنندج موفق به کسب جواز صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور شد.

دیدارهای دور برگشت چهارمین مرحله از مسابقات زیرگروه فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور به انجام رسید و هشت تیم حاضر در این مرحله در چهار دیدار حساس به مصاف یکدیگر رفتند تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود و صعودکننده‌ها به دسته اول مشخص شوند.

این در حالی است که مسابقه دو تیم جوانان صبای قم و آبیدر سنندج از دور رفت مرحله چهارم رقابت‌های لیگ زیرگروه فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی قم برگزار شده و به تساوی یک بر یک انجامیده بود.

با احتساب نتیجه بازی دو تیم در قم، شرایط صعود تیم فوتبال جوانان آبیدر سنندج به لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مهیاتر بود و آنها تدارک جالب توجهی برای برپایی جشن صعود در سنندج آماده کرده بودند اما صبا تمام معادلات سنندجی‌ها را به هم زد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم با آگاهی از این مهم که ممکن است با تساوی بدون گل از این مرحله حذف شوند، در نیمه نخست موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال جوانان آبیدر سنندج نشدند اما در نیمه دوم تمام توان خود را به کار گرفتند تا اینکه در دقیقه 66 به گل رسیدند.

حسین نوع‌خواه مهاجم آماده صبای قم فصل جاری مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال باشگاه‌های کشور، در این دیدار موفق به زدن گل صعود تیم جوانان صبای قم برابر آبیدر سنندج شد تا بدین ترتیب صبایی‌ها در مجموع دیدارهای رفت و برگشت تیم جوانان آبیدر سنندج را حذف کرده و راهی لیگ دسته اول کشور شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول