اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان به سپاهانی‌ها

تیم سپاهان در عرصه فوتبال یک حقیقت ماندگار است

محمد رضا ساکت گفت: استمرار موفقیت‌های ده ساله گذشته فولاد مبارکه سپاهان این باور تاریخی را به اثبات رساند که در عرصه فوتبال کشور، سپاهان، یک حقیقت ماندگار است و سنت شکنی دهه 80 اینک به یک سنت جاودانه مبدل گردیده است.

تیم سپاهان در عرصه فوتبال یک حقیقت ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، طلایی پوشان اصفهان با برتری مقابل پرسپولیس تهران برای چهارمین بار به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور رسیدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیام‌هایی جداگانه به مدیر عامل این باشگاه، مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه و ریاست هیئت مدیره این باشگاه در شادمانی مردم اصفهان سهیم و کسب این افتخار را به علیرضا رحیمیٰ، دکتر سمیعی نژاد و ترابیان تبریک گفت.

در بخشی از پیام محمدرضا ساکت به رحیمی آمده است: استمرار موفقیت‌های ده ساله گذشته فولاد مبارکه سپاهان این باور تاریخی را به اثبات رساند که در عرصه فوتبال کشور سپاهانٰ، یک حقیقت ماندگار است.

سنت شکنی دهه 80 اینک به یک سنت جاودانه مبدل گردیده و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور شور و نشاط مضاعف را برای مردم ورزش دوست اصفهان به ارمغان آورد.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید مدیریت ارزنده و تجارب والای حضرتعالی نقشی به سزایی در کسب این عنوان برای شهر گنبدهای فیروزه ای ، اصفهانٰ ایفا نموده و باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی مردمی وظیفه خود می‌داند این قهرمانی را که جایگاه سپاهان را همپای استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در رقابت‌های جام حذفی کشور تثبیت می‌نماید به کادر فنی و سرپرستی، بازیکنان و به خصوص هواداران دوست داشتنی آن باشگاه تبریک و تهنیت عرض نماید و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی شما را در تمام مراحل زندگی خواستارم.

ساکت در بخشی از پیام تبریک خود به سمیعی نژاد نیز آورده است: بدون تردید حمایت‌های همیشگی حضرتعالی از فعالیت‌های این باشگاه و اعتقاد به ضرورت وجود برنامه ریزی‌های بلند مدت در حوزه ورزش، نقشی به سزا در کسب این عنوان افتخار آفرین برای مردم ورزش دوست اصفهان داشته است، آن چه شادمانی مردم شریف استان اصفهان و هواداران این باشگاه را در مقاطع مختلف موجب گردیده است.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول