اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان افزایش یابد

فرماندار دشتستان گفت: سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان افزایش یابد.

سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست با مسئولان کمیته امداد شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سه دهه گذشته نظام اسلامی خدمات بالایی به مردم ارائه کرده و سهم بالایی از مشکلات مردمی برطرف شده است.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده به معنای رفع تمامی مشکلات مردمی نیست و در زمینه‌های مختلف مردم با مشکلاتی روبه‌رو هستند که مسئولان باید با همت و تلاشی مضاعف برای رفع آنها بکوشند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست، بیان داشت: در سال‌های گذشته شاهد افزایش چشمگیر خدمات دولت به مردم در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و با توجه به خواسته‌های مردمی توانسته بیشترین حجم از مشکلات مردم را مرتفع کند.

خرمی افزود: خدمت صادقانه به مردم اساسی‌ترین و محوری‌ترین رویکرد دولت بوده و رضایت مردم دستاورد مهم و ارزشمند تلاش‌های بی‌وقفه دولت بوده است.

وی ادامه داد: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب و نظام اسلامی شاهد خدمات گسترده کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی در سراسر کشور بوده‌ایم و در دوردست‌ترین نقاط کشور هم خدمات کمیته امداد متجلی است.

فرماندار دشتستان گفت: پرداخت و افزایش سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان باید شتاب گیرد و در این زمینه مدیران کمیته امداد شهرستان باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

خرمی افزود: توجه بیشتر این مجموعه به توسعه و ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی خانواده‌های زیرپوشش ضروری است.

فرماندار دشتستان در پایان اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب به توسعه و ترویج مسائل فرهنگی، مذهبی و دینی در بین خانواده‌های مددجو تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول