اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

اجرای 75 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از اجرای 75 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان خبر داد.

اجرای 75 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری ظهر امروز در نشست با مسئولان انجمن‌های فرهنگی هنری شهرستان دشتستان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این اداره قرار دارد و در این مسیر تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی و هنری در شهرستان در دستور کار قرار دارد و در این عرصه نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف هنرمندان دانست که می‌تواند در توسعه و بالا بردن ارزش‌های اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه تأثیرگذار باشد.

باقری تناسب و همگامی خواسته‌های جامعه و آثار هنری را یکی از عوامل ماندگاری و اثرگذاری بیشتر فرهنگ و هنر دانست.

وی با اشاره به موضوعات مهم اجتماعی همچون عفاف و حجاب، فرهنگ ترافیک، مواد مخدر و آسیب‌های آن و... خواستار تعامل و تأکید هنرمندان بر ارائه آثار فاخر هنری در این زمینه‌ها برای ترویج و گسترش آن در جامعه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از اجرای 75 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 75 ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شده است.

باقری بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 40 ویژه‌برنامه داشتیم و رضایت خاطر میهمانان را فراهم کردیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه کتاب و اعزام اهالی فرهنگ و هنر به اردوهای راهیان نور از جمله برنامه‌های انجام شده است.

باقری گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی بصائر نیز از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در سال جاری بوده است.

در ادامه این نشست تعدادی از مسئولان انجمن‌های فرهنگی هنری پیشنهادهایی را برای توسعه و توجه بیشتر به فرهنگ و هنر شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول