اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه محروم «بهرام‌بیگی» کهگیلویه و بویراحمد

مردم روستای بحران‌زده «پی‌زرد» از رنج 20 ساله خود با استاندار گفتند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای محروم منطقه «بهرام بیگی» شهرستان دنا به خصوص روستای بحران‌زده پی‌زرد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

مردم روستای بحران‌زده «پی‌زرد» از رنج 20 ساله خود با استاندار گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفرهای خود به مناطق دوردست و محروم کهگیلویه و بویراحمد این بار از منطقه بهرام‌بیگی و روستاهای محروم آن بازدید به عمل آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه بهرام‌بیگی بیش از هر چیز به دنبال پیگیری مشکلات روستای بحران‌زده پی‌زرد بود.

سیدحسین صابری در همین زمینه به خبرنگار فارس گفت: به قصد آشنایی دقیق با این روستا و پیگیری بافت مسکونی غیرمقاوم آن به منطقه بهرام‌بیگی آمده‌ام و تا رفع این معضل تا هنگامی که در این استان هستم از پای نخواهم نشست.

این مسئول ارشد اجرایی عنوان کرد: ساکنان روستا از محروم‌ترین اقشار جامعه هستند که به شدت نگران سلامتی آن‌ها هستم.

صابری تصریح کرد: در سال 71 در این روستا ریزش و رانش کوه به وقوع پیوسته و مردم برای زندگی خود امنیت کاملی ندارند و تاکنون مسئولان برای اسکان آن‌ها در منطقه‌ای دیگر از خود همت آنچنانی نشان نداده‌اند.

وی با اشاره به دریافت مکاتباتی در این زمینه در طول چند ماه اخیر از سوی مردم بیان داشت: آنچه که مشهود است، تصمیماتی تاکنون برای آن‌ها توسط مسئولان گرفته شده که تنها روی کاغذ مانده و هیچ‌ یک از آن‌ها عملی نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور شخصاً به این منطقه آمدم و پای درددل 20 ساله این مردم محروم نشستم.

صابری افزود: به همین خاطر جلسه‌ای در استانداری تشکیل خواهم داد و نماینده اهالی را به عنوان مدعو به این جلسه دعوت خواهم کرد و به زودی با تصمیمی اساسی مشکل 20 ساله آن‌ها را برطرف خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید بر سر این مردم که در مشارکت‌ها رتبه اول در کشور را دارند منت بگذاریم، چراکه ما نوکر آن‌ها هستیم و خدمات هم تنها برای شهرنشینان و مرکز استانی‌ها نیست.

صابری در پایان یادآور شد: وضعیت این روستا به گونه‌ای است که همه باید برای رفع مشکلات آن دلسوزی در عمل به خرج دهند و هرگونه سنگ‌اندازی در راه رفع مشکل غیرقابل تحمل است.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول