اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از یک نشست تخصصی در کهگیلویه و بویراحمد

بیشترین جدال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کدام دستگاه‌ است

صابری با انتقاد از برخی بانک‌ها که مدام می‌گویند خصوصی شده‌ایم، گفت: هشت ماه و 9 روز با بانک‌ها بر سر خصوصی‌سازی جدال کردم که بانک کشاورزی در این جدال‌ها سرآمد بود.

بیشترین جدال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کدام دستگاه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه خدمات دفاتر پیشخوان در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر متن دارای حواشی جالبی نیز بود.

سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی دعواهای مسئولان در این استان با یکدیگر بر سر مسائلی بدیهی گفت: ریشه بسیاری از این اختلافات به دلیل توجه بیش از حد عده‌ای به کلمه «من» است.

وقتی در این نشست نماینده دفاتر پیشخوان با تندی از سنگ‌اندازی مسئولان پیش پای این دفاتر سخن گفت و همه مشکلات را به گردن آن‌ها انداخت، استاندار با بیان اینکه سرعت 120 به بالا موجب چپ شدن می‌شود از بهمنی خواست آهسته براند تا با هم بروند.

گرفتن مدرک کامپیوتر و مدرک دیپلم آسان‌ترین کاری است که در این کشور به نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد امکان دست‌یابی به آن وجود دارد.

وی با انتقاد شدید از اداره‌کل فناوری اطلاعات و مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اختلافاتی که با هم دارند و در مقابل یکدیگر موضع‌گیری می‌کنند، گفت: این‌ها همه درگیری شخصی است و برای رضای خدا نیست چراکه می‌توانید با هم بنشینید و برای پیشرفت امور تفاهم کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اختلافات را هنگامی خوب دانست که یک طرف از حدود شرع خارج شود و گفت: آن‌گاه است که باید در برابر چنین دیدگاهی محکم ایستاد.

وی بیان مشکلات توسط کارشناسان و مسئولان را با نطق انتخاباتی متفاوت دانست و از برخی افرادی که بلندگو دم دستشان است خواست وقتی بلندگو روشن می‌شود هر چه می‌خواهند از زبان جاری نکنند.

سخنان رهبر معظم انقلاب به قول استاندار آنچنان در او اثر گذاشته که نسبت به کار و عملکرد خود بیزار شده و معتقد است وقتی رهبری از شرایط یک رئیس‌جمهور خوب سخن به میان می‌آورند ما که در استان‌ها حکم رئیس‌جمهور استان را داریم تازه می‌فهمیم که چه اندازه از قافله عقب هستیم.

صابری با انتقاد از برخی بانک‌ها که مدام می‌گویند خصوصی شده‌ایم، گفت:  این قدر که در این هشت ماه و 9 روز با بانک‌ها جدال کردم، پاپیچ کسی نشدم که بیشترین آن‌ها با بانک کشاورزی بود.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول