اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی همدان خبر داد

درخشش دوومیدانی‌کاران همدان در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان گفت: دو و میدانی‌کاران همدان در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز و کرمانشاه خوب درخشیدند و مقام‌های بسیار خوبی را کسب کردند.

درخشش دوومیدانی‌کاران همدان در مسابقات قهرمانی کشور

مسعود بنوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در کرمانشاه اظهار داشت: دو و میدانی‌کاران نوجوان استان با کسب سه نشان طلا، دو نقره و یک برنز موفق شدند با 40 امتیاز بر سکوی قهرمانی این مسابقات قرار بگیرند.

وی افزود: در این مسابقات کرمانشاه با 35 امتیاز، گلستان با 34 امتیاز در رتبه دوم و سوم ایستادند که دوندگان همدان با درخشش در این مسابقات آینده دوومیدانی همدان را تضمین کردند.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان با اشاره به بخش انفرادی این مسابقات گفت: مهدی ابراهیمی با رکورد شش متر و 46 سانتی‌متر نشان طلای پرش طول و با رکورد 13 متر و 43 سانتی‌متر نشان نقره پرش سه گام را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: ایمان طالبی با رکورد 17 دقیقه 44 ثانیه نشان طلای 5 هزار متر و با رکورد دو دقیقه و 36 صدم ثانیه نشان نقره 800 متر، پوریا عباسی با رکورد شش دقیقه و 44 ثانیه نشان طلای 2 هزار متر با مانع و با رکورد چهار دقیقه و 26 ثانیه مقام پنجم 1500 متر، علی مرادی با رکورد چهار دقیقه و 23 ثانیه نشان برنز 1500 متر و با رکورد دو دقیقه و پنج ثانیه مقام پنجم 800 متر و امین کریمی هم با رکورد 23 ثانیه و 15 صدم ثانیه در 200 متر مقام ششم را کسب کردند.

بنوان در پاسخ به عملکرد هیئت دو و میدانی همدان در چند ساله گذشته به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: عملکرد مربیان ما در کارهای پایه‌ای باعث شده تا امروز تمام ورزشکاران ما در تمام مسابقات مدال‌های مختلفی را کسب کنند.

وی درباره شرایط گرفتن میزبانی مسابقات کشوری در همدان بیان داشت: در سال جاری مسابقات کشوری دو صحرانوردی در همدان برگزار می‌شود.

بنوان تأکید کرد: پیست ورزشگاه شهدای قدس همدان استاندارد لازم برای مسابقات آسیایی را ندارد و تنها پیست ورزشگاه شهید مفتح همدان در صورت استانداردسازی شرایط برگزاری مسابقات آسیایی را داراست.

وی درباره شرایط فاطمه خیاطی دارنده مدال نقره و برنز دومین دوره رقابت‌های دو و میدانی غرب آسیا اظهار کرد: این نوجوان آینده‌دار کشورمان هر روز بعداز ظهر در پیست ورزشگاه شهدای قدس همدان تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات جهانی اوکراین آماده کند.

گفتنی است مسابقات نوجوانان پسر در ورزشگاه آزادی کرمانشاه و با حضور 217 ورزشکار از 29 استان برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم همدان با کسب 40 امتیاز با اقتدار در مکان نخست قرار گرفت و تیم‌های کرمانشاه و گلستان به ترتیب با امتیازات 35 و 34 در مکان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

انتهای ‌پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول