اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب پنج مدال رنگارنگ در مسابقات دوومیدانی کشور

درخشش اردبیل در مسابقات دوومیدانی بانوان

تیم بزرگسالان دوومیدانی بانوان اردبیل در مسابقات کشوری با کسب پنج مدال رنگارنگ خوش درخشید.

درخشش اردبیل در مسابقات دوومیدانی بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی هیئت دوومیدانی اردبیل، تیم بزرگسالان دوومیدانی بانوان استان اردبیل در روزهای گذشته و در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب توانستند با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز خوش بدرخشند و اردبیل را در جایگاه چهارم قرار دهند.

در این مسابقات مدال‌آوران طلایی استان زهرا علی‌اکبری، مهسا کارگر بودند که در ماده 5 هزار متر و 10 هزار متر زهرا علی‌اکبری دو مدال طلا گرفت و در ماده پرش ارتفاع نیز مهسا کارگر توانست گردن‌آویز طلا را کسب کند.

اما در ماده هفت‌گانه و در پرتاب نیزه به ترتیب زهرا هاشم‌زاده مدال نقره و جایگاه ششمی را به دست آورد و از دستیابی به مدال خوشرنگ طلا بازماند.

زهرا ملکی دیگر دونده بانوی استان اردبیل در ماده 800 متر گردن‌آویز برنز به دست آورد اما در یک‌هزار و 500 متر بدون دستیابی به مدالی در رده چهارم قرار گرفت.

در ماده پرش سه گام و پرتاب نیزه جایگاه چهارم به زهرا ممی‌زاده و المیرا بهشتی از اردبیل رسید و ویدا پورما در دو ماده پرتاب وزنه و دیسک توانست رتبه‌های پنجم و ششم را به دست آورد.

اما مینا حسینی و حدیثه احمدی به ترتیب در ماده پرش ارتفاع و سه گام جایگاه‌های پنجم و ششم را به دست آوردند.

تیم اردبیل جایگاه هفتم و هشتم رقابت‌های چهار در 100 متر و چهار در 400 متر را به دست آورده و توانستند در گروه امدادی در بین شرکت‌کنندگان جزو نفرات هفتم و هشتم قرار گیرند.

انتهای پیام/62008/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول