اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس خبر داد

پیش‌بینی 100 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان قدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: برای برگزاری انتخابات در شهرستان قدس 100 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 100 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان قدس

حسن موسوی با اشاره به اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آمادگی دارد،‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: در این راستا برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون وظایفی بر عهده فرمانداران و هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها قرار گرفته که خوشبختانه با یک کار شبانه‌روزی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی حداکثری در قدس فراهم شده است.

این مسئول افزود: در این راستا شهرستان قدس آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است و هیچ دغدغه‌ای برای این امر نداریم.

فرماندار شهرستان قدس گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند ملت ایران در انتخابات آتی مشارکتی جدی و حداکثری داشته باشند.

موسوی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و همه دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب به ویژه دولت و دست‌اندرکاران ستادهای اجرایی طی ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی آزاد، باشکوه و حداکثری به کار بستند.

وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی فرمایشات مختلف از جمله رهنمودهایی که در نوروز امسال و در مشهد مقدس بیان فرمودند، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید و همه اقشار مختلف و سلایق سیاسی را به تلاش در این زمینه دعوت فرمودند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس گفت: علت این است که دشمنان ما می‌دانند که با حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری آن‌ها در این امر، توطئه‌های آن‌ها خنثی شده و نمی‌توانند دسیسه‌هایی را که علیه ایران اسلامی تدارک دیده‌اند را اجرا کنند.

موسوی گفت: به همین دلیل است که طی ماه‌های اخیر حجم توطئه‌ بدخواهان و دشمنان خارجی و داخلی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران افزایش یافته، چراکه آن‌ها نمی‌خواهند مردم ما بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در یک انتخابات آزاد و باشکوه به نمایش بگذارند.

* حضور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی‌ می‌کند

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و به خوبی شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی و بار دیگر آن‌ها را مأیوس خواهند کرد.

فرماندار شهرستان قدس افزود: ما باید در این عرصه به صورتی عمل کنیم که بدخواهان مأیوس شده و بدانند که این مردم برای رسیدن به ایران توسعه یافته و تحقق اهداف و آرمان‌های خود همچون روزهای نخست انقلاب با انگیزه بوده و حاضر به ایثار و فداکاری هستند.

به گفته وی 185 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان قدس ثبت‌نام کردند.

موسوی افزود: این تعداد شامل 112 نامزد از حوزه انتخابی شهر قدس و بقیه از حوزه روستایی هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان این رویداد مهم، 152 نفر مرد و بقیه بانوان هستند.

فرماندار قدس تعداد اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را 29 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: از این تعداد، 13 نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر قدس و مابقی به عنوان عضو اصلی شوراهای اسلامی روستاهای این منطقه انتخاب می‌شوند.

موسوی با اشاره به ایجاد ساز و کار مناسب برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات، بیان کرد: ملت ایران اسلامی باشکوه تر از گذشته در این رویداد سرنوشت‌ساز حضور خواهد یافت و حماسه‌ای کم نظیر خلق می‌کند.

شهرستان قدس با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر دارای یک شهر و چهار روستا است.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول