اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب:

فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی مستندسازی شود

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان بسیج سازندگی استان قم را قابل تقدیر دانست و بر مستندسازی این فعالیت‌ها تاکید کرد.

فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی مستندسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در نشستی که با حضور معاونین سپاه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از موهبت‌های الهی که از طرف خداوند به بشر داده شده خدمت خالصانه به همنوعان است ابراز داشت: خداوند هم خدمت دارد، خدمت عام که رحمانیت ایزد تعالی است و خدمت خاص است که شامل رحیمیت الهی می‌شود، مانند نزول قرآن که فراگیر است ولی همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: خدمت را برای خدا خالص کنیم، خودنمایی و خود پرستی از آفات خدمت است، اگر خالص بودیم می‌توانیم مردم را جذب کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه باید همت مضاعفی برای رفع محرومیت از مناطق محروم در استان و شهر قم صورت گیرد ابراز داشت: رفع محرومیت در استان باید در اولویت کار سازمان بسیج سازندگی استان قم باشد و در صورتی که محرومیت‌ها در قم بر طرف شد بعد از آن نیروها برای انجام مأموریت به استان‌های دیگر اعزام شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر اینکه نیکویی خدمت در خالص بودن آن است بیان داشت: انسان‌ها دو گونه هستند، دسته اول ممکن است امکاناتی در دست داشته باشند ولی به دلیل اینکه آن را فقط برای رفع مشکلات خود به کار می‌گیرند در اصل فقیرند و دسته دوم کسانی هستند که عملشان برای رضای خدا است و خداوند متعال نیز دور از انتظار، برای آن‌ها می‌رساند و در دنیا و آخرت بهره‌مند هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج سازندگی گفت: دو ویژگی در این مستندسازی‌ها نهفته است، اول اینکه خودمان متوجه می‌شویم چه کاری انجام داده‌ایم و دوم اینکه آیندگان از اعمال ما الگوبرداری خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) اشتغال‌زایی را از وظایف اصلی سازمان بسیج سازندگی برشمرد و اذعان کرد: اگر فرهنگ کار و تولید در جامعه رایج شود بیشتر مشکلات فعلی رفع خواهد شد، همچنین بهره‌گیری از اساتید و نخبگان مجرب و موفق در عرصه‌های کار و تولید، به عنوان الگو و راهنما می‌تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

اکبری با اشاره به اینکه نگاه به مشکلات، شادابی و شوق را می‌گیرد و مانع پیشرفت می‌شود خاطرنشان کرد: زحماتی که بسیج سازندگی استان قم در رفع محرومیت از چهره استان و ایجاد زمینه برای تولید در عرصه‌های مختلف انجام داده، قابل تقدیر است.

انتهای پیام/78009/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول