اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل:

مردم اضافه دریافت تاکسی‌داران را گزارش دهند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اردبیل گفت: مردم هرگونه اضافه دریافت رانندگان تاکسی را از بابت کرایه گزارش دهند، چراکه قرار نیست رقم تعیین شده مورد بی‌توجهی قرار گرفته و رانندگان برای خود نرخی تعیین کنند.

مردم اضافه دریافت تاکسی‌داران را گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمان زمانی عصر امروز در جلسه شورای سازمان تاکسیرانی اردبیل با اشاره به گله‌مندی‌های مردم و انعکاس آن از طریق رسانه‌ها از اضافه دریافت برخی از رانندگان در مسیرهای مختلف اظهار داشت: ما نرخ مصوب شورای شهر را در همان روزهای نخستین سال جدید اعلام کردیم تا کسی به خود جرأت ندهد، مبلغ اضافی دریافت کند که از همین رو قطعاً با بی‌توجهی رانندگان تاکسی‌های اردبیل با نرخ‌های مصوب برخورد کرده و نظارت‌هایمان را تقویت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: البته برخی از همکاران رسانه‌ای ما به ویژه در گزارش انتشار یافته از سوی یکی از خبرگزاری‌ها مسئله بسیار حاد نشان داده شده بود؛ در حالی که ما در استان اردبیل همچنان با وجود افزایش نرخ‌های جدید، پایین‌ترین رقم مصوب را در کرایه‌ها شاهد هستیم.

زمانی خاطرنشان کرد: حداکثر کرایه تاکسی‌های درون شهری اردبیل حدود 350 تومان است که مربوط به سوار و پیاده شدن مسافران در مسیر هفت تا هشت‌گانه است؛ در حالی که کمترین رقم 150 تومان است که به عنوان ورودی محسوب می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رانندگان اگر بخواهند از این نرخ‌ها عدول کنند، قطعاً نهایت 50 تا 100 تومان عدول می‌کنند؛ در حالی که بسیاری از شهروندان خود راضی هستند، این ارقام را به صورت اضافی به خود راننده برگردانند.

وی با یادآوری اینکه با وجود تنگناهای موجود در امر نظارت و کمبود نیرو ما در این بخش با تنگناهایی روبه‌رو هستیم، اضافه کرد: اگر گلایه‌هایی نیز از سوی مردم مطرح می‌شود ما سعی می‌کنیم بدون تنش در یک فضای آرام و تعاملی با راننده و مسافر مشکل به وجود آمده را نیز برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل یادآور شد: البته در این زمینه برخورد تعزیراتی با رانندگان متخلف نیز در دستورکار قرار گرفته و واحدهای گشت و بازرسی ما با هرگونه افزایش نرخ برخورد کرده و به گله‌مندی و شکایات مردم در این زمینه رسیدگی می‌کنند.

زمانی در ادامه سخنان خود از نوسازی 500 دستگاه تاکسی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: به منظور انجام این طرح برای هر راننده تاکسی تسهیلات 10 تا 15 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود پایین‌تر برای مالکان خودرو پرداخت می‌شود، تصریح کرد:‌ در حال حاضر یک‌هزار و 120 تاکسی به صورت خطی، دو هزار و 320 دستگاه به صورت گردشی و 43 دستگاه نیز با عنوان تاکسی‌های بی‌سیم برای مردم ارائه خدمات می‌کنند.

زمانی عنوان کرد: البته در کنار آنها ما از ظرفیت حدود 90 دستگاه تاکسی فرودگاه نیز استفاده می‌کنیم تا بتوانیم با نرخ‌های تعیین شده برای هموطنان ارائه خدمات داشته باشیم.

انتهای پیام/62008/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول