اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

ساماندهی رانندگان تاکسی درون‌شهری برازجان

شهردار برازجان از ساماندهی رانندگان تاکسی درون‌شهری برازجان خبر داد.

ساماندهی رانندگان تاکسی درون‌شهری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کریم حسین‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلاحیه نرخ‌نامه تاکسی‌ها در سال 92 با حضور نماینده تاکسیرانان پیگیری و انجام شده است.

وی از ساماندهی رانندگان تاکسی درون‌شهری برازجان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای ساماندهی رانندگان تاکسی در برازجان از اولویت‌های شهرداری است و در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

شهردار برازجان از اعزام تاکسیرانان برازجان به مسابقات قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر دو نفر از تاکسیرانان برای شرکت در ضیافت قرآنی کشور به میزبانی شهر زنجان معرفی و اعزام شدند.

حسین‌آبادی گفت: همکاران ما در بخش تاکسیرانی مبادرت به جمع‌آوری اطلاعات کامل وانت‌بارها با همکاری سازمان بار استان فارس کرده‌اند.

شهردار برازجان بیان کرد: از جمله اقدامات بخش تاکسیرانی می‌توان به تکمیل پرونده‌های اداری تاکسیرانان، صدور مرخصی برای آنان به ‌صورت شبانه‌روزی و رسیدگی به شکایات مردمی اشاره کرد.

وی ادامه داد: استعلام وضعیت رانندگان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، معرفی رانندگان به پلیس راهور استان بوشهر برای نقل و انتقال تاکسی و صدور معرفی‌نامه به سازمان تامین اجتماعی از دیگر اقدامات این بخش است.

شهردار برازجان با اشاره به تعهد رانندگان برازجانی نسبت به حفظ جان و مال شهروندان بیان کرد: صدور دفترچه و پروانه بهره‌برداری تاکسی و استعلام از راهنمایی و رانندگی برای تایید گواهینامه نیز بخشی دیگر از عملکرد واحد تاکسیرانی شهرداری برازجان در یک ماهه اول سال 92 بوده است. 

وی تصریح کرد: بخش تاکسیرانی شهرداری برازجان با بیش از 300 دستگاه تاکسی در خدمت شهروندان گرامی است که در 2 سال اخیر با خارج کردن 17 دستگاه خودرو فرسوده، موفق شدیم همین تعداد پژو 405 را به این ناوگان اضافه کنیم.

شهردار برازجان گفت: با توجه به افزایش روزافزون ترافیک در نقاط مختلف از شهروندان می‌خواهیم تا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مسیرهای کوتاه درون شهری از بار ترافیکی تا حد امکان بکاهند.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول