اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار‌ زنجان:

تحقق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردم ‌‌محقق می‏شود

استاندار زنجان گفت: تحقق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات محقق می‏شود.

تحقق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردم ‌‌محقق می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ‌در همایش حماسه حضور در شهرستان طارم، با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری همواره قابل توجه و چشمگیر ‌بوده است، افزود: در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری میانگین مشارکت مردم این استان 85 درصد بود که امیدواریم در این دوره 92 درصد از مردم استان زنجان در انتخابات حضور داشته باشند.

رئوفی‏نژاد تکرار مشارکت گسترده مردم زنجان در انتخابات آتی را خواستار شد و ادامه داد: میزان مشارکت مردم زنجان باید از ‌دوره قبل افزایش چشم‏گیر داشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم شهرستان طارم همواره حضوری فعال در صحنه‌های کشوری و استانی داشتند، یادآور شد: در انتخابات دوره قبل حضور مردم در شهرستان طارم بیش از 97 درصد بود.

* مشارکت مردم طارم در انتخابات اخیر باید به 100 درصد افزایش یابد

وی میزان مشارکت مردم طارم را قابل توجه عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آتی این میزان باید به صددرصد افزایش یابد.

رئوفی‏نژاد ادامه داد: تحقق مشارکت صددرصدی مردم طارم باید در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی باشد و این امر با توجه به پایبندی مردم این شهرستان به آرمان‏های انقلاب قابل تحقق است.

رئوفی‏نژاد انتخابات پیش‏رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: چشم دشمنان داخلی و خارجی به میزان مشارکت مردم کشور در انتخابات دوخته شده است.

استاندار زنجان حضور مردم کشور در پای صندوق‏های رای را یک آزمون بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: مردم کشور  همواره از آزمون‏های مشابه سربلند بیرون آمده‏اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در یک مرحله مهم سیاسی در کشور قرار دارند، یادآور شد: باید در انتخابات پیش‏ رو هوشیاری لازم را داشته باشیم.

رئوفی‏نژاد به دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال با تاکید بر حماسه سیاسی برای سال‌جاری نشان از افق بلند دید رهبر انقلاب و دور‌اندیشی آن بزرگوار است.

استاندار زنجان برگزاری پرشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه اصلی رهبر انقلاب است.

* از ظرفیت‏های موجود برای مشارکت گسترده در انتخابات استفاده شود

رئوفی‏نژاد به کارگیری همه ظرفیت‏ها در راستای تحقق حضور حداکثری را خواستار شد و ادامه داد: برای مشارکت گسترده در انتخابات باید از همه ظرفیت‏های موجود استفاده شود.

استاندار زنجان ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات را وظیفه مسئولان دانست و تاکید کرد: همه مسئولان و مردم در برگزاری پرشکوه انتخابات آتی مسئول هستند.

وی به تجربه برگزاری انتخابات در دوره‏های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در همه دوره‏های برگزاری انتخابات مردم حضور گسترده داشته‏اند.

رئوفی‏نژاد با ابراز امیدواری از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات سال‏های گذشته باید در انتظار حماسه سیاسی در کشور بود.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول