اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش مدیران روابط عمومی‌ها:

روابط عمومی‌ها باید در نقد مطالب و اطلاعات اخلاق را رعایت کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی‌ها باید در نقد مطالب و اطلاعات اخلاق را رعایت کنند و اطلاع‌رسانی باید در حد معقول باشد و از ارائه گزارش‌های تکراری و غیرضروری پرهیز کنند.

روابط عمومی‌ها باید در نقد مطالب و اطلاعات اخلاق را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز همایش مدیران روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار این استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل صدا و سیمای استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان روابط عمومی استان در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

سید حسین صابری در این نشست با تبریک و تشکر از حامیان برگزار کننده این برنامه گفت: نقش روابط عمومی‌ها و اینکه چه مسئولیتی دارند بسیار مهم بوده، از این رو این قشر از جامعه باید در جهت ایفای نقش خود به خوبی عمل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیشنهاد خود به مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها در سطح استان عنوان کرد: سخنگوی اداره‌های مختلف به صورت ماهانه در یک مکان مشخص جمع شوند و موارد مثبت را به همدیگر انتقال دهند این امر می‌تواند در تبادل افکار جامعه و اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها مهم و موثر باشد.

نقش مؤثر روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع

وی در ادامه به اهداف و وظایف روابط عمومی دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: شناسایی خلاء‌های احتمالی و ضرورت جبران آن در دستگاه‌های اجرایی، معرفی اهداف سازمان‌ها به مردم و تکریم ارباب رجوع از عمده وظایف سخنگوی اداره‌ها است.

این مسئول با اشاره به نقش مهم و مؤثر روابط عمومی‌ها در هر دستگاهی گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از سردرگمی‌ها، تردد بی‌جا و ایجاد هزینه‌های غیرضروری مراجعین با آگاه‌سازی جامعه هدف از سوی روابط عمومی‌ها می‌تواند کاهش یابد از این رو توجه به وظایف و اهداف سخنگوی اداره‌ها بسیار مهم است.

صابری خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات و توقعات عموم جامعه را به مدیران دستگاه‌ها ارائه دهند، انتقال حقایق از مردم به مسئولان و از مسئولان به مردم مؤثر و مهم است.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نباید بزرگنمایی کنند، گفت: هر مطلبی که به دست سخنگوی اداره‌ها و نهادها می‌رسد قابل انتقال و بیان نیست.

در دسترس بودن روابط عمومی‌ها در شرایط مختلف / پرهیز از گزارش‌های تکراری و غیرضروری

صابری با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها از افرادی هستند که باید همیشه در دسترس باشند و در شرایط مختلف اطلاعات را انعکاس دهند، اظهار داشت: پرهیز از افراط و تفریط، رعایت اخلاق و ادب اسلامی از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است که باید این مهم مدنظر قرار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در نقد مطالب و اطلاعات اخلاق را رعایت کنند و اطلاع‌رسانی باید در حد معقول باشد و از ارائه گزارش‌های تکراری و غیرضروری پرهیز کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی اسلامی در جامعه بسیار مهم و مؤثر بوده و روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی دستگاه‌ها می‌توانند در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول