اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 سال آینده

خبرگزاری روابط عمومی‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان گفت: درصدد راه‌اندازی خبرگزاری روابط عمومی‌های کشور در دو سال آینده هستیم.

خبرگزاری روابط عمومی‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اصفهانی با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ مدیران و روابط عمومی‌ها اظهار کرد: این همایش با حضور بیش از 300 شرکت بزرگ صنعتی، دولتی و غیر دولتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: هدف از این همایش نظارت و آموزش‌هایی به روابط عمومی‌های اداره‌ها و نهادهای مختلف به منظور تعامل هر چه بهتر برای جامعه است.

دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه انجمن صنفی روابط عمومی‌ها از سال 74 تاسیس شد و به صورت مستقیم زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کند، بیان کرد: فعالیت‌های این انجمن با رویکرد فرهنگی و هنری است و تلاش می‌کند که خدمتی صادقانه به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه همایش روابط عمومی‌ها با هدف هم‌اندیشی اصحاب رسانه و تعامل بین روابط عمومی‌ها و مدیران برگزار می‌شود، اضافه کرد: در حاشیه همایش کارگاهی با محتوای تولید نرم‌افزارهای پژوهشی در حوزه‌ روابط عمومی برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی‌نامه صادر می‌شود.

حسینی به یافت نشدن نیروی خبره روابط عمومی در اصفهان اشاره کرد و بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال تربیت نیروی روابط عمومی است و این در حالی است که به هیچ عنوان از فعالیت انجمن صنفی روابط عمومی‌ها اطلاعی ندارد.

وی تصریح کرد: این انجمن به صورت مستمر نیروی روابط عمومی و خبرنگار دارد و خود را موظف به پاسخگویی به نیازها می‌داند.

دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه ما به دنبال رقیب هستیم و اگر رقیب داشته باشیم می‌توانیم به خوبی کار کنیم، اضافه کرد: برای بهتر شدن امور در جامعه باید مسئولان را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این انجمن در زمینه مذکور 50 درصد از وظایف خبرنگاران را انجام می‌دهد، ادامه داد: یکی از ضعف‌های بزرگ سازمان‌های ما این است که مدیران روابط عمومی‌ها چند شغله هستند و این امر آنها را از انجام کیفی وظایف خود باز می‌دارد.

حسینی با اشاره به اینکه در برخی موارد به جای استفاده از نیروی جوان نیازمند به کار، از بازنشستگان استفاده می‌شود که این جای تأمل دارد، اضافه کرد: در این انجمن در تلاش برای تربیت نیروی خوب هستیم و آنها را به رده‌های مدیریتی برسانیم.

وی افزود: انجمن صنفی روابط عمومی‌ها از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است تا جایی که زمانی، یکی از مدیران صنعتی استان، یک مدیر روابط عمومی ماهر خود را برکنار کرد و از آنجایی‌که بیش از 3 ماه به سوال ما مبنی بر علت کار خود پاسخ نداد، وی را از طریق وزارتخانه از شغلش برکنار کردیم.

این دبیر انجمن به 704 عضو انجمن اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه، بازوان اجرایی این انجمن و بهترین و مؤثرترین رکن در جامعه‌ هستند.

وی به آدرس پایگاه اینترنتی انجمنespr.ir اشاره کرد و افزود: این سایت از روز شنبه راه‌اندازی می‌شود و درصدد راه‌اندازی خبرگزاری روابط عمومی‌های کشور در دو سال آینده هستیم.

انتهای پیام/63001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول