اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اعضای شورای روابط عمومی بابلسر انتخاب شدند

مسئول روابط عمومی فرمانداری بابلسر با اعلام اعضای شورای روابط عمومی بابلسر گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی دستگاه‌های اجرایی همه سازمان‌ها هستند.

اعضای شورای روابط عمومی بابلسر انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد واثق‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد از روابط عمومی به عنوان پیشانی و آینه دستگاه‌های اجرایی همه سازمان‌ها یاد کرد.

وی گفت: مسئولان و کارشناسان روابط عمومی باید با توجه به اهمیت وظایفی که به عهده دارند به بازخورد درون سازمانی و برون سازمانی توجه کنند.

واثق‌نژاد با اشاره به اینکه کارشناسان و مسئولان روابط عمومی در هر دستگاهی مهم‌ترین و حساس‌ترین وظیفه را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی باید به کمک اصحاب رسانه رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

این مسئول در ادامه هدف از تشکیل شورای روابط عمومی را احیای جایگاه و نقش روابط عمومی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته دولت جمهوری اسلامی ایجاد هماهنگی و تلاش برای توسعه روش‌های اجرایی روابط عمومی‌ها در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور است.

وی اضافه کرد: این شورا که ریاست آن به عهده رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری است به فعالیت در راستای اهداف این اساسنامه می‌پردازد و اعضای اصلی آن پنج نفر و اعضای علی البدل آن دو نفر خواهند بود که به استثناء رئیس روابط عمومی فرمانداری بقیه با رای مجمع عمومی برای مدت دو سال انتخاب و فعالیت می‌کنند.

به گزارش فارس، در پایان جلسه بعد از رای‌گیری مسئولان روابط عمومی، محمد رازقی، سروان برازش، میترا راهی، محمد علی طلابیان به عنوان اعضای اصلی و مجید غلامی و فیض الله نجارتبار به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/86010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول