اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تغییر دولت بهانه‎ای برای کاهش انگیزه خدمت در مدیران نباشد

استاندار بوشهر گفت: مدیران به بهانه تغییر دولت در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند و این امر را موجب کاهش انگیزه ندانند.

تغییر دولت بهانه‎ای برای کاهش انگیزه خدمت در مدیران نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: معنی ندارد با تغییر رئیس جمهور و تغییر دولت نحوه خدمت نیز تغییر کرده و یا کاهش یابد و حتی اگر رئیس جمهور نیز تغییر کند ما باید به تلاش خود ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: هر کس ولایتمدار است تا لحظه آخر مسئولیت دست از خدمت بر نمی‎دارد و ولایتمداری به شعار نیست بلکه در عمل است و خدمت خالصانه و صادقانه مصداق ولایتمداری است.

حسنوند ادامه داد: در این روزها خیلی می‎شود کار کرد و باید با تلاش، مردم‎داری و جهاد تا آخرین لحظه در خدمت مردم بود و باید در عمل ثابت کنیم که ولایتمداریم.

وی خاطرنشان کرد: هر کس برای خدا کار می‎کند نگران نتیجه نباشد و همه نوکر نظام، انقلاب، مقام معظم رهبری و مردم هستیم و در هر جای کشور و در پست و مقامی که باشیم باید تکلیف شرعی خود را انجام دهیم.

استاندار بوشهر گفت: این انقلاب همیشه به مسئولانی مردمی، ساده‎زیست، انقلابی و مسئول نیاز دارد و باید نشان دهیم انگیزه‎ها در خدمت مادی نیست.

حسنوند اضافه کرد: تلاش ما در استان بوشهر ایجاد ظاهری زیبا همراه با تسریع در روند توسعه در همه جای استان است و در همین راستا سالن 700 نفری مناسب، مدرن و مجهزی برای برگزاری همایش‎های استان در بوشهر در حال ساخت است.

وی، همچنین از ساخت شهر بازی بزرگ استان، تالار بزرگ بوشهر و چندین پروژه عمرانی از این دست در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اگر خدا بخواهد کارها دارد با سرعت پیش می‎رود.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول