اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌محسن رضایی ‌در نشست خبری‌:

«عذرخواهی» و «استعفا» را برای مدیران ناتوان ‌‌کابینه‌ام در نظر گرفته‌ام

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عذرخواهی و استعفا در دولت را از برنامه‌های مهم خود در صورت کسب رای عنوان کرد.

«عذرخواهی» و «استعفا» را برای مدیران ناتوان ‌‌کابینه‌ام در نظر گرفته‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: چند موضوع به صورت خاص در دولت ما توجه خواهد شد که از آن جمله عذرخواهی و استعفا بوده و اگر ببینیم با عذرخواهی از مردم مشکل برطرف نخواهد شد،‌ بحث استعفا را از سوی مدیران خواهیم داشت.

وی افزود: این موضوع برای نخستین بار در جمهوری اسلامی انجام خواهد شد تا وقت مردم گرفته نشود.

رضایی با تاکید بر اینکه در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی مسئله را به گردن فردی نخواهم انداخت، گفت: این رفتار را در دولت خودمان نهادینه خواهیم کرد.

* تعامل قوا در نظام جمهوری اسلامی را به بالاترین سطح می‌رسانم

وی همچنین یکی از برنامه‌های خود را ارتقای سطح تعامل قوا به بالاترین سطح عنوان کرد و گفت: این مهم باعث نشاط سیاسی در کشور شده و به نفع جامعه است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: تمام قوا باید در خدمت مردم باشند.

* 70 درصد مشکلات اقتصادی کشور داخلی است

رضایی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت اقتصادی گفت: هم اکنون 70 درصد مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه بوده به داخل مربوط و تنها 30 درصد ناشی از تحریم‌ها است.

وی افزود: راه حلی که ما برای این 30 درصد داشته که دولت‌های خاتمی و احمدی‌نژاد توجهی نداشتند، این بوده که با رویکرد «برد برد» در مذاکرات هسته‌ای و همچنین تصمیم گیری‌ها در این عرصه وارد شده تا مسائل به گونه‌ای رقم بخورد که به نفع هر دو طرف باشد.

*باید قدرت رقابت پذیری خودروی داخلی بالا برود

رضایی همچنین در مورد وضعیت تولید خودروهای داخلی با اشاره به اینکه در این حوزه با مشکل جدی مواجه هستیم، گفت: باید در این زمینه قدرت رقابت پذیری خودروهای داخلی با خارجی بالا برود.

وی با تاکید بر اینکه به بالا بردن تعرفه‌های واردات خودرو قائل نیستم افزود: ایجاد دیوار تعرفه بالا برای واردات خودرو سودی نداشته و لازم است تا به سمت رقابت پذیری خودروهای داخلی برویم.

* هاشمی هم بیاید در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور در عرصه انتخابات در صورت ورود هاشمی رفسنجانی به انتخابات اظهار کرد: ما با همه کاندیداهای ریاست جمهوری رقابت خواهیم کرد، از جمله آقای هاشمی رفسنجانی که اگر وارد صحنه انتخابات شوند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر من مردم و ولایت است و خود را خادم ملت ایران می‌دانم، افزود: مردم چه به ما رای بدهند و چه رای ندهند ما دست آن‌ها را می‌بوسیم.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون با یک وضعیت خاصی در کشور مواجه هستیم، گفت: باید به گونه‌ای تلاش شده تا مشکلات کشور با تدبیر برطرف شود.

انتهای پیام/63002/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول