اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 9 گل

مهاجم صبا آقای لیگ فوتبال جوانان کشور شد

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از موفقیت مهاجم تیم جوانان صبا در کسب عنوان آقای گلی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

مهاجم صبا آقای لیگ فوتبال جوانان کشور شد

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موفقیت تیم فوتبال جوانان صبای قم در کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازی‌های بسیار خوبی در این فصل انجام دادیم و در نهایت به آنچه که جوانان ما استحقاقش را داشتند دست یافتیم.

وی ادامه داد: تیم جوانان صبا یک تیم کاملا بومی متشکل از فوتبالیست‌های مستعد و توانمند قمی بود که توانست با انجام بازی‌های بسیار خوب و کسب نتایج پرگل در مقابل حریفان خود، در نهایت به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور راه یابد.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: تیم جوانان صبا در آغاز راه موفق به حذف تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین شد در حالی که ما در بازی رفت با یک گل مغلوب این تیم شده بودیم در دیدار برگشت به برتری چهار بر یک رسیدیم و در مجموع با حساب چهار بر دو راهی مرحله بعد شدیم.

وی یادآور شد: فوتبالیست‌های جوان صبای قم در مرحله دوم مسابقات فوتبال زیرگروه جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال جوانان پالایش نفت اصفهان به میدان رفتند و در حالی که بازی رفت دو تیم در قم با یک گل به سود صبا به پایان رسیده بود، صبا در دیدار برگشت در اصفهان چهار بر یک حریف را شکست داد و در مجموع با حساب پنج بر دو راهی مرحله سوم شد.

گائینی خاطرنشان کرد: بازی مرحله سوم تیم صبای قم با تیم جوانان آبی پوشان مرکزی بود و طی آن مسابقه رفت دو تیم در شهر اراک با یک گل به سود میزبان پایان یافت اما در بازی برگشت تیم جوانان صبا در قم چهار بر یک حریف را شکست داده و بدین ترتیب تیم آبی پوشان مرکزی را نیز مجموعاً با نتیجه پنج بر دو حذف کرد.

وی عنوان داشت: در مرحله چهارم نیز جوانان با استعداد صبای قم حریف تیم آبیدر سنندج بودند و در حالی که بازی دور رفت در قم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، در دیدار برگشت یک بر صفر حریف را در خانه خود شکست داده و بدین ترتیب جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور را کسب کردیم.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم بیان داشت: در کنار این موفقیت ارزنده آقای گلی این رقابت‌ها به بازیکن خوش آتیه و موفق صبا یعنی حسین نوع خواه در مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور رسید و این بازیکن با 9 گل زده آقای گل شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول