اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ارومیه در مجلس:

لزومی به تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی نمی‌بینم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعات و اسناد معتبر واصله از استانداری آذربایجان غربی، لزومی به تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی نیست.

لزومی به تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی نمی‌بینم

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به عدم امضای هیچ یک از نمایندگان استان، مبنی بر لزوم تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی، اظهار داشت: اطلاعات و اسناد معتبر واصله از استانداری آذربایجان غربی در ارتباط با محورهای اصلی این تحقیق و تفحص کاملا واضح و قانع کننده است و لزومی به تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی نیست.

وی اعلام کرد: در پی مشاهده تخلفات صورت گرفته در برخی از استان‌های کشور، بحث تحقیق و تفحص از استانداری‌ها در مجلس مطرح شد، که در پی آن پنج استان کشور به عنوان نمونه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: انتخاب این پنج استان، دال بر وجود حتمی تخلفات در آن‌ها و یا مبرا بودن سایر استان‌ها از تخلفات و قانون شکنی نیست.

فتاحی افزود: هفته گذشته بحث تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس، مازندران، آذربایجان غربی و لرستان در مجلس مطرح شد، که در پی حضور استاندار لرستان در مجلس و پاسخگویی وی به سئوالات مطرح شده پیرامون محورهای این موضوع، مجلس قانع و لرستان از این لیست حذف شد.

وی توزیع عادلانه بودجه در استان‌ها، جذب عادلانه نیروها بر اساس شایستگی‌ها و عملکرد نظارتی استانداری‌ بر شوراها و شهرداری‌ها را، اصلی‌ترین محورهای این تحقیق و تفحص از استانداری عنوان کرد.

فتاحی به نشست‌های صورت گرفته با استاندار و ارائه اسناد و مدارک معتبر پیرامون محورهای این تحقیق و تفحص، از جانب استاندار اشاره کرد و خبر داد: اسناد ارائه شده، حاکی از قانع کننده بودن توضیحات استاندار هستند.

وی همچنین از قانع شدن هفت تن از نمایندگان استان از توضیحات استاندار خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم نامه‌ای که فردا به کمیسیون مربوطه ارائه می‌دهیم، امضای قانع شدن حداقل 9 نفر از 12 نماینده استان، در رابطه با توضیحات استاندار را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه این امر به هیچ وجه ناشی از جانبداری نمایندگان از استانداری استان و یا شخص به خصوصی نیست، افزود: با توجه به اطلاعات شفاف و کامل دریافت شده، نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مسئله تحقیق و تفحص از استاندار آذربایجان غربی لغو شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول