اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم سمنان در مجلس مطرح کرد

تأکید مجلسی‏ها بر رسیدگی به مدارس غیرمستحکم کشور

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی‏ها بر رسیدگی به مدارس غیرمستحکم کشور تأکید دارند و این امر باید در اولویت کارهای آموزش و پرورش باشد.

تأکید مجلسی‏ها بر رسیدگی به مدارس غیرمستحکم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی دفتر نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا خسروی در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان سمنان که در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در رابطه با مدارس غیرمستحکم، طرح‏های عمرانی، تحول بنیادین آموزش و پرورش و ... قدم‏های خوبی برداشته است وکمک‏های خوبی به آموزش و پرورش می‏کند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه یعنی اتفاقی که تداوم دارد و ادامه‏دار است و همه در آن شرکت می‏کنند، گفت: معلمان باید در این زمینه و در گفتمان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیش‏قدم باشند.

خسروی افزود: استراتژی کلان کشور در آموزش و پرورش و دانشگاه‏ها تعیین می‏شود و از همین جهت، معلمان و استادان آموزش و پرورش و دانشگاه‏ها نقش بسیار مهم و اثرگذاری در جامعه دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اضافه کرد: حماسه یعنی کاری ادامه‏دار، حماسه یعنی حماسه حسینی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و به این معنی است که باید همه در خلق این حماسه شرکت کنند و نقش داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حماسه سیاسی به این معنی نیست که وظیفه ما تا انتخابات آتی تمام می‏شود؛ حماسه سیاسی مربوط به زمان خاصی نیست و باید تکرار شود.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول