اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی خبر داد

گسترش هندبال در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی گفت: در سال جدید با حفظ و تداوم رغبت حامیان مالی از هندبال، سعی در گسترش و توسعه این ورزش در شهرستان‌های استان را داریم.

گسترش هندبال در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالله کافی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدید تعامل با حامیان مالی هندبال استان برای گسترش این ورزش در شهرستان‌های خراسان‌رضوی و برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف به منظور ایجاد انگیزه در جوانان در دستور کار هیئت قرار گرفته است.

وی با اشاره به ادامه یافتن همکاری‌ها با آموزش و پرورش در راستای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در ورزش هندبال، گفت: پایه‌ریزی این ورزش بیشتر در مدارس شکل می‌گیرد که توجه به سنین پایه برای پشتوانه و آینده هندبال استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی با اشاره به همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برای تامین سالن اختصاصی هندبال در مجموعه ورزشی کوثر مشهد، اذعان کرد: برای اینکه همکاری‌ها تداوم داشته باشد باید با آزادی عمل بیشتری برای رشد و توسعه هندبال از منابع استفاده  کرد.

وی حمایت‌های خوب حامیان مالی را در تحقق موفقیت‌های سال گذشته هندبال استان را با اهمیت دانست و گفت: سال گذشته با درخشش تیم‌های هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و مشهد و راه‌یابی آنان به رقابت‌های آسیایی، قهرمانی نمایندگان بانوان استان در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک کشور و راه‌یابی یک تیم خراسانی از لیگ دسته دو کشور به لیگ بالاتر، موفقیت‌های هندبال استان به اوج خود رسید.

انتهای پیام/70001/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول