اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران خبر داد

دعوت 3 هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال مازندران از دعوت سه هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان خبر داد.

دعوت 3 هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به دعوت هندبالیست‌های مازندرانی به اردوی تیم ملی بیان داشت: 28 هندبالیست به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان دعوت شدند تا خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا که شهریور ماه امسال به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، آماده کنند.

وی با اعلام اینکه سهم مازندران در این اردو دعوت از سه هندبالیست بوده است، افزود: امیرحسین هاشمی و امین یوسف‌نژاد از نوشهر و حمیدرضا تاجیک از بهشهر هندبالیست‌های این استان در اردوی تیم ملی هستند.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه سومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران از بیستم فروردین ماه در پایتخت کشور شروع به کار کرد، اذعان داشت: این اردو به مدت شش روز ادامه می‌یابد.

 مسابقات هندبال ساحلی مازندران برگزار می‌شود

رئیس هیئت هندبال مازندران همچنین درباره مسابقات هندبال ساحلی مازندران گفت: فراخوان شرکت تیم‌های متقاضی به هیئت‌های هندبال شهرستان‌های مازندران ارسال شده است و تیم‌ها می‌توانند حضور خود در این مسابقات را به هیئت استان اعلام کنند.

وی با ابراز اینکه این دوره از مسابقات می‌تواند حکم حضور نماینده مازندران در رقابت‌های هندبال ساحلی کشور را داشته باشد، بیان داشت: هنوز تعداد تیم‌های این رقابت‌ها و شهرهای شرکت‌کننده مشخص نیست.

به گفته ابراهیم‌زاده، با نشستی که در روز 30 فروردین ماه امسال در هیئت هندبال مازندران برگزار می‌شود میزبان و زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/86012/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول