اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جانشین بسیج مدرسه معصومیه صورت گرفت

تکذیب شایعه حمایت مصداقی بسیج مدرسه معصومیه از کاندیداها

جانشین بسیج مدرسه معصومیه گفت: هرگونه شایعه‌ای مبنی بر حمایت بسیج مدرسه معصومیه از فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری تکذیب می‌شود.

تکذیب شایعه حمایت مصداقی بسیج مدرسه معصومیه از کاندیداها

امیر امیرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رسالت بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اظهار کرد: روشنگری و بصیرت افزایی از جمله کارکردها و وظایف بسیج است که بسیج مدرسه معصومیه هم در این راستا وارد عمل شده است.

وی افزود: دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تبیین گفتمان اسلام ناب، امام و رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از اصول شاخص و راهبردی بسیج همواره در دستور کار قرار داشته است.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه با بیان اینکه شاخص‌های صحیح انتخاب اصلح در کلام رهبری نمایان است گفت: بسیج مدرسه معصومیه برای تبیین و روشن ساختن این شاخص‌ها نشست‌ها و سلسله سخنرانی‌هایی را برگزار کرده است.

وی از فعالیت قرارگاه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در بسیج مدرسه معصومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این قرارگاه افرادی از بسیج سایر مدارس علمیه و دانشگاه‌ها و تشکل‌های فرهنگی همچون مدرسه حقانی هم حضور دارند.

امیرگان ادامه داد: در این قرارگاه بحث‌های ترویجی و تبلیغی به منظور تبیین شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور اصلح، شناخت دشمن و لزوم حضور حداکثری در انتخابات صورت می‌گیرد.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه با بیان اینکه بسیج این مدرسه هیچ گونه حمایت مصداقی از کاندیداها نداشته است عنوان داشت: شأن بسیج بالاتر از این است که ورود مصداقی داشته باشد و چنانچه هرگونه خبر و شایعه‌ای مبنی بر حمایت از فرد خاصی منتشر شده تکذیب می‌شود.

وی اضافه کرد: همه نشست‌ها، نامه‌ها و بیانیه‌ها در راستای تبیین شاخصه‌های مد نظر رهبری و حضور حداکثری در انتخابات بوده‌اند و هیچ‌گونه سخن و بیانیه‌ای در حمایت یا علیه هیچ یک از کاندیداهای احتمالی صادر نشده است.

امیرگان با بیان اینکه ممکن است طلاب مدرسه معصومیه از برخی نامزدها حمایت کنند گفت: موضع‌گیری این اشخاص ارتباطی با نهاد بسیج این مدرسه ندارد.

انتهای پیام/78004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول