اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی مازندران:

هیچ جریان سیاسی حق مصادره بسیج به نفع خود را ندارد

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: بسیج دانشجویی یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل است و وابسته به اصل نظام بوده و به هیچ گروه و جریان سیاسی اجازه سوء استفاده از این نهاد مقدس را نمی‌دهد.

هیچ جریان سیاسی حق مصادره بسیج به نفع خود را ندارد

شهرام نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در واکنش به برخی از جریان‌هایی که قصد سوء استفاده از نام بسیج و بسیج دانشجویی را در راستای اهداف انتخاباتی خود دارند، هشدار داد و گفت: بسیج دانشجویی یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل است و وابسته به اصل نظام بوده و به هیچ گروه و جریان سیاسی اجازه سوء استفاده از این نهاد مقدس را نمی‌دهد.

وی افزود: بسیج دانشجویی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل است و از آنجایی‌ که در حساس‌ترین بخش کشور عهده‌دار ترویج فرهنگ و تفکر بسیج است و از آن جهت که با نخبگان و اندیشمندان حال و آینده کشور سر و کار دارد شرایط، واقعیت و رسالت‌های چند جانبه ویژه‌ای یافته و جایگاه ممتازی دارد.

وی اضافه کرد: این امر به علاوه ماهیت کلان‌نگر و فراگیر آن انتظار است مطالبات فراوانی را از سوی مخاطبان و فرهیختگان و متولیان این امر ایجاد کند.

نوری افزود: بسیج دانشجویی همان‌طور که در تمامی انتخابات‌های گذشته در راستای حضور حداکثری و پرشور کردن فضای انتخابات و بصیرت‌بخشی به دانشجویان برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی و کرسی‌های آزاداندیشی را عملیاتی کرده است در انتخابات سال جاری نیز با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری و پیروی از سیره حضرت امام(ره) در راستای گفتمان انقلاب، امام و رهبری برنامه‌های بصیرتی و متنوعی را در حال اجرا دارد.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی مازندران تاکید کرد که بسیج دانشجویی به هیچ وجهی وارد مصداق نشده و نخواهد شد و به تمامی جریان‌ها، گروه‌ها و سلایقی که در چارچوب نظام باشند احترام گذاشته و بستر لازم را با کمک روسای دانشگاه‌ها مهیا کرده است تا برنامه‌های خود را ارائه دهند و در نهایت این مردم هستند که بایستی تصمیم بگیرند که به چه کسی رای دهند.

نوری افزود: اکثر دانشگاه‌های استان مازندران درباره ایجاد فضای پرشور انتخابات سال جاری همکاری خوبی با تشکل‌های دانشجویی به خصوص بسیج دانشجویی دارند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از برخی روسای دانشگاه‌ها که اعلام می‌کنند نباید فضای دانشگاه‌ها انتخاباتی و سیاسی شود انتقاد کرد و یکی از ویژگی دانشجویان، مخصوصا دانشجویان بسیجی را که مقام معظم رهبری بسیار به آن تاکید دارند وارد شدن در فضای سیاسی و داشتن تحلیل سیاسی نسبت به مسائل مختلف است.

نوری ابراز امیدواری کرد: انتخابات سال 92 همانند انتخابات‌های دیگر، پرشور و باشکوه خواهد بود و بار دیگر ملت ایران انسجام دینی و ملی و در نهایت حماسه سیاسی خود را در این عرصه عظیم به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/2296/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول