اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

استقبال گسترده دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی از برنامه‌های اوقات فراغت

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از برنامه‌های سال گذشته، دانش‌آموزان این استان استقبال چشمگیری از برنامه‌های اوقات فراغت داشتند.

استقبال گسترده دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی از برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سمیه حسن‌نیا در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش این استان بسیار متنوع و گسترده بوده که استقبال دانش‌آموزان در مقاطع مختلف مناسب ارزیابی شده است.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت این سازمان فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت این سازمان در سال گذشته بیش از 100 پایگاه بوده که آموزش و پرورش تاکنون برنامه‌های گسترده و متفاوتی را به جامعه هدف ارائه داده و به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

برنامه‌ریزی متناسب با نیاز دانش‌آموزان باشد

حسن‌نیا، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان را نیازمند برنامه‌ریزی خاصی از سوی مسئولان و متولیان امر دانست و ابراز داشت: با توجه به این‌که دانش‌آموزان از اقشار تحت نظارت آموزش و پرورش است؛ از این رو توجه به برنامه‌های اوقات فراغت سالم جامعه هدف باید مدنظر قرار گرفته شود.

اجرای برنامه‌ها متناسب با علاقه جوانان

این مسئول به برنامه‌های مهم اوقات فراغت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اذعان داشت: مهارت‌آموزی دختران و پسران متناسب با نیاز آنها، کلاس کامپیوتر، بصیرت‌افزایی، قرآن، نماز و عترت در زمینه‌های مختلف تفسیر، روخوانی و روان‌خوانی و ورزش از برنامه‌های مهم در اوقات فراغت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی است.

وی، استقبال دانش‌آموزان از برنامه‌های اوقات فراغت را استقبالی چشمگیر و گسترده عنوان کرد و گفت: مسئولان و متولیان امر ساماندهی جوانان باید میزان استقبال جوانان را بیشتر کنند و برنامه‌های در خور شان، میزان علاقه و نیاز جوانان طراحی و اجرا کنند.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول