اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بم:

صهیونیست‌ها پشت پرده‌ جنایت‌های ضد‌اسلام و شیعه هستند

امام جمعه موقت بم گفت: پشت پرده تمام جنایت‌های ضد‌اسلام و شیعه صهیونیست‌ها و آمریکا هستند.

صهیونیست‌ها پشت پرده‌ جنایت‌های ضد‌اسلام و شیعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم،‌ حجت‌الاسلام محمد‌ علی‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه پشت پرده همه جنایت‌های ضد اسلام و شیعه صهیونیست‌ها و آمریکا هستند، اظهار داشت: حجر‌بن‌‌عدی از یاران با‌وفای حضرت علی (ع) بود.

وی بیان داشت: حجربن‌عدی جزو کسانی بود که همواره در رکاب حضرت علی (ع) از ایشان حمایت می‌کردند و به خاطر ایستادگی‏ به شهادت رسید.

علی‌آبادی افزود: نبش قبر بر اساس قرآن حرام است، دشمنان با انجام ‌این کار پست نمی‏‌توانند شیعه را تضعیف کند و مسلمانان در مقابل این اعمال ناپسند سکوت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: این جسارت‌ها به نیت ضربه زدن به اسلام و تشیع است و نمایش اقدام‌های ضد‌انسانی از جانب عده‌ای مسلمان بدلی می‌تواند خوراک خوبی برای تغذیه تبلیغات ضداسلامی غرب باشد.

علی‌آبادی با اشاره به اهانت به قبر صحابه پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: به طور قطع انجام دهندگان این حرکت قبیح نمی‌توانند مسلمان باشند، زیرا عمل آنها برای بشریت ناهنجار است.

امام جمعه موقت بم بیان داشت: پشت پرده این جنایت‌ها صهیونیست‌ها و آمریکا هستند که می‌خواهند در جهان اسلام آشوب مذهبی ایجاد کنند.

وی وحدت و انسجام مسلمانان را امری ضروری اعلام و افزود: اگر همه مسلمانان با هم و در کنار هم این حرکت را محکوم کنند، دیگر استکبار نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

علی‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات باید مردم ما با افزایش بصیرت و دانایی و همچنین در نظر داشتن فرمایشات مقام معظم رهبری، شخص صالح را برگزینند.

راهپیمایی مردم بم در محکومیت تروریست‌های سلفی

به گزارش فارس در پایان مراسم نماز جمعه بم، مردم مؤمن و متدین شهرستان دارالصابرین بم با پیمودن مسیر مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) در هتک حرمت صحابه پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همچنین راهپیمایان بر پیکر مرحوم حسن دشتی‌زاده پدر شهید محمد دشتی‌زاده از شهدای عملیات فاو نماز‌ اقامه و پیکر پاک این مرحوم را تشییع ‌و به سوی آرامگاه ابدی خویش بدرقه کردند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول