اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

نبش قبر حجر روند شکست صهیونیست‌ها در سوریه را تسریع می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نبش قبر حجر بن عدی روند شکست صهیونیست‌ها در سوریه را تسریع می‌کند.

نبش قبر حجر روند شکست صهیونیست‌ها در سوریه را تسریع می‌کند

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نبش قبر حجر بن عدی توسط تکفیری‌ها اظهار داشت: اقدام جنایتکارانه و خبیثانه گروه تروریستی تکفیری اموی موسوم به جبهه «النصرة» در واقع ریشه در عمق خباثت، حماقت، جهل و آلت دست صهیونیست‌ها بودن دارد.

وی افزود: این گروهک تروریستی در جبهه صهیونیست‌ها علیه مقاومت اسلامی می‌جنگد و ما آمریکا و اسرائیل را مسئول این حرکت می‌دانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هدف آنها ایجاد اختلاف و دامن زدن به جنگ طایفه‌ای و فرقه‌ای در منطقه است و البته واکنش به شکست‌هایی است که از مقاومت اسلامی در سوریه خوردند.

وی تصریح کرد: بیش از دو سال و اندی همه جبهه استکبار با تمام توان جنگ تمام عیار علیه دولت و ملت سوریه را تدارک می‌دیدند اما در این جنگ با هدف فرافکنی و متوجه کردن افکار به اینکه توانستند جاهایی را اشغال کنند، وارد شدند.

کعبی ابراز داشت: مرقد حجر بن عدی به عنوان شاخص حق علیه باطل و اسلام ناب محمدی علیه اسلام اموی است که هنوز پرتوافشانی کرده و هنوز هم الهام بخش است.

وی تاکید کرد: اینها از قبر حجر بن عدی با وجود گذشت هزاران سال از شهادتش هراس دارند و این مسئله نشان می‌دهد این مقبره نماد حق بود و اینها مقابل نماد حق ایستادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به هرحال این اقدام سبب همگرایی و هم‌افزایی همه مذاهب و جبهه مقاومت اسلامی علیه صهیونیست‌ها و آمریکا خواهد شد و روند شکست صهیونیست‌ها در سوریه را تسریع خواهد کرد.

وی یادآور شد: جوانان مقاومت اسلامی، حفاظت از اماکن مقدس مذهبی به ویژه بارگاه حضرت زینب(س) را بر خود فرض دانسته و بیشتر محافظت خواهند کرد.

کعبی با بیان اینکه تکفیری‌ها از هیچ اقدامی رویگردان نیستند افزود: اینها اگر بتوانند به بارگاه حضرت رسول(ص) ضربه می‌زنند و اگر بتوانند حتی بیت‌المقدس را نیز تخریب خواهند کرد که این ریشه در اندیشه تاریک نهروانی و عمق حقد و کینه اموی آنها دارد.

وی در مورد راهکارهای جلوگیری از این اقدامات تکفیری گفت: ما هم مقابل اینها باید اقدام بازدارنده کرده و مجامع بین‌المللی و سازمان کنفرانس اسلامی باید در حمایت از مقدسات اسلامی و بسیج جهان اسلام علیه گروهک تاریک‌اندیش و پر از کینه و جاهل صهیونیستی اقدام عاجل انجام دهد.

انتهای پیام/78001/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول