اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد

اسلام‌ستیزی، هدف اصلی استکبار / انسان‌های خون‌آشام محصول صهیونیست‌اند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: تحویل انسان‌های خون‌آشام و گرگ‌صفت در پوستین دین شیوه جدید مبارزه صهیونیسم و استکبار جهانی علیه اسلام ناب محمدی است، پس باید هوشیار بود.

اسلام‌ستیزی، هدف اصلی استکبار / انسان‌های خون‌آشام محصول صهیونیست‌اند

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با محکومیت اقدام شنیع وهابیون سلفی در تخریب مقبره حجر بن عدی و ربودن پیکر پاک و غرق به خون این صحابی وفادار رسول گرامی اسلام(ص) افزود: اقدام زشت و غیر انسانی این فرقه، سند حقانیت شیعه و رسوایی مزدورانی است که نام آنها در ردیف پست‌ترین انسان‌ها در دفتر تاریخ نوین جنایت بشری ثبت خواهد شد.

وی وهابیون را سربازان صهیونیزم و دست‌آموزان استکبار جهانی خواند که در مکتب خوارج درس جنایت و حمله به مقدسات شیعه را فرا می‌گیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: گناه این اقدام شنیع بشری و کشتار بیرحمانه هزاران انسان بی گناه در سوریه، عراق، بحرین، افغانستان و دیگر سرزمین‌ها، متوجه گرگ‌های درنده‌خویی است که در بربریت قرن حاضر به جان انسانیت افتاده‌اند.

وی ابراز داشت: باید به این نکته توجه داشت که تربیت انسان‌های خون‌آشام و گرگ‌صفت در پوستین دین شیوه جدید مبارزه صهیونیسم و استکبار جهانی علیه اسلام ناب انقلابی و محمدی است، پس باید هوشیار بود.

کارخانه‌ای با تأکید بر هوشیاری جهان اسلام خاطرنشان کرد: به طور قطع بیداری ملت‌های مسلمان و ابراز تنفر امت اسلامی علیه سلفیون تکفیری توطئه‌های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال ایجاد جنگ بین شیعه و سنی است، هوشیاری در برابر دسیسه‌های آنها را عامل خنثی‌سازی برنامه‌ها و تقویت موج فزاینده اسلام‌خواهی در جهان دانست.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول