اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هدف رژیم صهیونیستی از حمله به سوریه جلوگیری از فعالیت مقاومت بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی سعی کرد با حمله به سوریه جبهه تازه‌ای به سوی معارضان باز کرده و فرصت جدیدی را فراهم آورد تا تروریست‌ها بتوانند فضایی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بعدی مقاومت داشته باشند.

هدف رژیم صهیونیستی از حمله به سوریه جلوگیری از فعالیت مقاومت بود

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اتفاقی که در سوریه افتاد حادثه‌ای دور از ذهن نبود سوریه به عنوان کشوری که در نوک پیکان مقاومت قرار گرفته برای حیات رژیم جعلی صهیونیستی خطر بزرگ محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی چون تمرکز قوای سوریه برخورد با تروریست‌ها بود اسرائیل سعی کرد با حمله به سوریه جبهه تازه‌ای به سوی معارضان باز کرده و فرصت جدیدی را فراهم آورد تا تروریست‌ها بتوانند فضایی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بعدی مقاومت داشته باشند.

 نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس بیان داشت: در بحث نظامی دو جبهه هماهنگ علیه مقاومت شکل گرفته جبهه داخلی که تروریست‌ها با مساعدت آمریکا و برخی کشورهای منطقه در آن قرار دارند و دیگری جبهه رژیم صهیونیستی که به طور علنی به عرصه نبرد با مقاومت آمده است و در حقیقت این اقدام نظامی نشانگر آن است که این دو جبهه برای تضعیف سنگر مقاومت با هم هماهنگ شده‌اند.

منصوری در ادامه در خصوص موضع‌گیری صریح رئیس جمهور مصر با وجود مقابله گذشته‌‌اش در برابر دولت بشار اسد تصریح کرد: به طور یقین همه جهان اسلام باید به این تحلیل برسند که تمام کشورهایی که در این جغرافیای اسلامی قرار دارند دارای دشمن مشترک بوده و هر اقدامی علیه یک کشور اسلامی صورت گیرد، آثار آن به تمام جهان اسلام مترتب است.

وی تأکید کرد: مصر با درس آگاهانه از این موضوع که جهان اسلام دارای دشمن مشترک است وارد گود شده و دریافته اگر اسرائیل تقویت یا پیروز شود مقاومت تضعیف شده و در روزهای آتی باید منتظر موضع‌گیری‌های سایر کشورهای منطقه که تاکنون سیاست سکوت پیشه کرده‌اند نیز باشیم.

منصوری در خصوص ارزیابی‌‌اش در مورد تحولات آینده سوریه و سرنوشت مقاومت متذکر شد: حمایت مردم سوریه و همه جهان اسلام در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و تعیین کننده تحولات آینده در این کشور محسوب شود.

وی افزود: با حمایتی که مردم سوریه از مقاومت می‌کنند به طور یقین اجازه نمی‌دهند که جبهه مقاومت تضعیف شود اما در سوی دیگر جمهوری اسلامی به همراه سایر کشورهای منطقه است و باید به درستی اوضاع را مدیریت کنیم به گونه‌ای که تقویت جهان اسلام و تضعیف رژیم جعلی صهیونیستی رقم خورد.

انتهای پیام/63009/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول