اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر مطرح کرد

بیکاری عامل ناامیدی در بین جوانان / برای جوانان کار نکنیم از دست می‌روند

امام جمعه موقت ملایر گفت: امروز مشکلات مسکن، ازدواج و نبود اشتغال باعث یأس و ناامیدی بین جوانان شده و اگر برای جوانان کار نکنیم این قشر پویای جامعه از دست می‌روند.

بیکاری عامل ناامیدی در بین جوانان / برای جوانان کار نکنیم از دست می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام عبدالله مقدسیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: همه ما باید در مسیر اسلام حرکت کرده به آنچه سفارش کرده‌اند عمل کنیم.

وی گفت: انسان باتقوا در مسیر صداقت و بندگی خدا گام برمی‌دارد و بندگی خدا انسان را از شیطان و هوای نفس دور می‌کند.

خطیب جمعه موقت ملایر در ادامه به برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مردم با روشنگری و بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید برای مردم کار کند و حماسه سیاسی و اقتصادی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند را در جامعه ایجاد کند.

مقدسیان افزود: شخص رئیس جمهور باید مردمی بوده و خود را جدای از مردم نداند.

وی در ادامه ارزشی بودن، کاردان بودن، هراس نداشتن از دشمن، پایبندی به قانون و باتقوا بودن را از خصوصیات یک رئیس جمهور خوب برای ملت ایران بر شمرد.

خطیب جمعه موقت ملایر گفت: ما تنها با نماز خواندن بهشتی نمی‌شویم بلکه با حفظ آبروی دیگران و خدمت خالصانه به مردم راه بهشت را برای خود باز می‌کنیم.

وی خطاب به کاندیداها گفت: کاندیداها نباید یکدیگر را تخریب کرده و آبروی هم را ببرند بلکه باید با معرفی خود و برنامه‌هایشان به مردم در راستای پیشرفت کشور قدم بردارند.

مقدسیان با اشاره به اینکه امروز کشور باید به وسیله جوانان متخصص و بااراده اداره شود بیان کرد: مسئولان باید مشکلات جوانان را حل کنند.

وی ابراز داشت: امروز مشکلات مسکن، ازدواج و نبود اشتغال باعث یأس و ناامیدی بین جوانان شده و اگر برای جوانان کار نکنیم این قشر پویای جامعه از دست می‌روند.

امام جمعه موقت ملایر فراهم کردن امکانات توسط مسئولان برای قشر جوان جامعه را خواستار شد و تصریح کرد: تشویق و ترغیب جوانان برای اداره کشور بسیار مهم است.

وی در ادامه به جنایت هولناک وهابیت و تروریست‌های تکفیری در جسارت به صحابی پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: این جنایتکاران از همان ابتدای اسلام دشمن رسول خدا(ص) بودند.

مقدسیان عنوان داشت: هدف آنها تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی در دنیاست و وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا و ترس آنها‌ از افزایش اسلام‌خواهی باعث انجام چنین حرکاتی از سوی آنها می‌شود.

وی وهابیت را نوکر آمریکا، اسرائیل و انگلیس خواند و افزود: امروز اسرائیل به قصد نابودی سوریه وارد فعالیت شده اما ملت‌ها باید با انزجار خود لرزه بر اندام اسرائیل و همدستانش بیندازند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: امروز بیداری ملت‌های مسلمان در جهان اسلام نویدبخش نابودی اسراییل خواهد بود.

در پایان نیز نمازگزاران ملایری در محکومیت جنایات تروریست‌ها و فرقه وهابیت در تخریب قبور مطهر صحابی پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) از مسجد جامع تا میدان امام خمینی این شهر راهپیمایی و با دادن شعارهایی این حرکات را محکوم کردند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول