اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صدوقی در دیدار حداد عادل:

مسئولان برای رفع بیکاری تلاش کنند

آیت‌الله صدوقی یکی از علمای برجسته مازندران گفت: مسئولان برای رفع بیکاری تلاش کنند.

مسئولان برای رفع بیکاری تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، غلامعلی حداد‌عادل چهارشنبه شب در حاشیه پیش انتخاباتی خود به مازندران به دیدار علمای برجسته مرکز مازندران همچون آیت‌الله حاج شیخ مرتضی صدوقی و آیت‌الله نظری رفت.

حداد‌عادل به همراه جمعی از اصولگرایان پس از سخنرانی در حسینیه ارشاد مرکز مازندران در دیدار با آیت‌الله شیخ مرتضی صدوقی ولادت دخت پیامبر را تبریک گفت.

آیت‌الله شیخ مرتضی‌صدوقی با بیان اینکه کسب مقام در چارچوب خدمت به مسلمانان در نظام اسلامی باشد ثواب دارد، اظهار داشت: مسئولانی که برای خدمت کردن وارد می‌شوند باید تحمل خود را در قبال مسئولیت افزایش دهند.

وی افزود: تمام انبیاء برای رسیدن به رسالت عمری را می‌گذراندند تا به نعمت خدمت‌رسانی برسند.

استاد حوزه علمیه ساری با اشاره به اینکه هر چه درجه قبول مسئولیت بالاتر باشد خودسازی در احکام اسلامی و وظائف دینی نیز باید صورت گیرد، تصریح کرد:  لازم است در نظام اسلامی مسئولان خود را بسازند، مقام و جایگاه باعث نشود خدای ناخواسته بنا به مصلحت‌اندیشی برای رسیدن به مقام باعث انحراف در شئون عملی به اسلام شوند.

صدوقی با تاکید بر اینکه انسان همیشه در معرض انحراف است، افزود: نیاز است مسئولان موعظه‌گری داشته باشند تا در اجرای فعالیت تذکرات لازم را به او بدهند.

وی خطاب به حداد عادل گفت: امیدوارم آنچه برای شما، امت اسلامی و اصل اسلام خیر است، همان باشد.

امام جمعه مسجد جامع ساری با بیان اینکه عمل به قرآن را سرلوحه کارها قرار دهید، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی باید برای نظام اسلامی الگو ارائه دهد.

این استاد حوزه در مازندران با اشاره به اینکه صرف هزینه‌ها و برپایی همایش‌های مختلف بین‌المللی برای توسعه نظام اسلامی باید خروجی مثبت داشته باشد، اظهار داشت: هر ساله سمینارهایی برگزار می‌شود و شخصیت‌های زیادی به ایران می‌آیند و باید دقت شود تا درجه این افراد برای توسعه و اثرگذاری دین در سایر کشورها موثر باشد.

وی با گله‌مندی از وضعیت نابسامان حجاب در سطح شهر‌های کشور، افزود: بد حجابی باعث شرم است.

صدوقی با بیان اینکه فساد در سطح شهرهای کشور زیاد شده است، اظهار داشت: ریشه فساد باید برچیده شود. اگر بیکاری از بین برود مسئله ازدواج آسان‌تر و فساد نیز کم می‌شود.

وی یادآور شد: ریشه بی‌بند و باری‌ها بیکاری است.

صدوقی در پایان سخنانش ضمن توفیق همه مسئولان از خداوند منان اذعان داشت:  خداوند توفیق دهد به مسئولان تا نابسامانی‌های کشور را حل کنند.

در این دیدار حداد‌عادل یکی از تالیفات خود را به آیت‌الله شیخ مرتضی صدوقی و آیت‌الله عبدالله نظری اهدا کرد.

انتهای پیام/86006/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول