اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

روحانیون سنگربانان مرزهای اعتقادی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ‌روحانیون در حقیقت سنگربانان مرزهای اعتقادی و ارزشی جامعه هستند که هر حرکت و منش آنها الگویی برای عموم مردم است.

روحانیون سنگربانان مرزهای اعتقادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در گردهمایی روحانیون روستایی شهرستان گرمی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون به عنوان مبلغان و راهنمایان جامعه به سمت فلاح و رستگاری جهادی مقدس انجام دادند به طوری‌که حرکت ارزشی آنها زمینه اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد:‌ البته قبل از پیروزی انقلاب نیز روحانیون سرسلسله حرکت‌های تحولی در جامعه بودند به طوری‌که در سایه تلاش و مجاهدت آنها روح تازه‌ای به کالبد انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دمیده شد.

ستوده خاطر نشان کرد: امروز نیز نقش و رسالت روحانیون بسیار عظیم و فراگیر است چرا که دشمن سعی می‌کند نسل جوان و نوجوان ما را نسبت به روحانیت بدبین کند و با حربه‌های مختلف بکوشد بین پاک‌ترین و اصیل‌ترین نیروهای انقلابی و جوانان و نوجوانان فاصله بیندازد.

این مسئول اضافه کرد: در این رخنه و حرکت بی‌ثمر دشمنان، روحانیون و علمای ما همیشه و همراه با مردم در تحولات و حرکت‌های مختلف جامعه نقش پیشتازی و تأثیرگذاری خود را ایفا کردند که امروز نیز در دورترین مناطق روستایی و شهری شاهد و ناظر حضور روحانیون به عنوان مبلغان اصلی دین و مروجان شعائر اسلامی هستیم.

وی با قدردانی از روحانیون مستقر و طرح هجرت در فعالیت‌های بنیادین برای آگاه‌سازی جامعه از هجمه‌های سنگین دشمنان بیان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان که با تاکتیک‌ها و ابزارهای مختلف به جنگ اسلام و مکتب اهل بیت آمدند، بهتر است روحانیون نقش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی خود را درست و دقیق انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به تنوع برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیون در مناطق روستایی و دورافتاده اشاره کرد و ادامه داد: ‌این حرکت‌ها خود مشوقی است تا اقشار مختلف نیز یک زمینه و بسترسازی واقعی را در حرکت‌ها و اقدامات خود انجام دهند.

ستوده در این گردهمایی نزدیکی انتخابات 24 خرداد و ضرورت خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را یادآور شد و گفت: دشمن برای انتخابات ما نقشه‌های شوم و خطرناکی کشیده است که روحانیون باید مردم را آگاه کنند تا در دام فتنه‌گری استکبار جهانی نیفتند.

وی عنصر بصیرت‌بخشی و آگاه‌سازی را عناصر توسلی روحانیون در مهذب نگه داشتن جامعه توصیف کرد و افزود: قطعاً دشمنان در هدف‌گذاری گسترده خود در انتخابات پیش رو مانند سال 88 با ناکامی و شکست روبه‌رو می‌شوند.

ستوده در پایان سخنان خود از روحانیون خواست در معرفی و شناساندن اصلح‌ترین کاندیداها به عموم مردم همت کنند و اجازه دهند انتخاب‌کننده نهایی خود مردم باشند که با رغبت و علاقمندی در تمام صحنه‌ها حاضر شده و نقش خود را به شایستگی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول