اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تخصصی روحانیان مصوب شد

روحانیان فیروزکوهی وارد عرصه پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی می‏شوند

روحانیان فیروزکوهی با مصوبه نشست تخصصی روحانیان این شهرستان وارد عرصه پیشگیری از وقوع آسیب‏های اجتماعی می‏شوند.

روحانیان فیروزکوهی وارد عرصه پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی می‏شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در مراسمی که در سالن کنفرانس دادسرای شهرستان فیروزکوه برگزار شد، بر نقش روحانیان، جایگاه و نفوذ آنها در پیشگیری از جرایم و آسیب‏های اجتماعی تاکید شد.

استفاده از نفوذ کلامی روحانیان و نیز جایگاه و لباس مقدس این قشر برای حضور در اماکن عمومی از قبیل مدارس، دانشگاه‏ها و دستگاه‏های اجرایی به منظور بیان مطالب دینی و عقیدتی از جمله مباحث مطرح شده توسط حاضران در این جلسه بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی حضار مواجه شد.

در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه، استقبال بیشتری از حضور روحانیان در اماکن اجرایی و دستگاه‏های اداری برای ارائه طریق و حل مشکلات مردم داشته باشند.

همچنین به پیشنهاد حاضران در جلسه مقرر شد تا دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه به صورت فصلی مشکلات شایع این شهرستان را به اداره تبلیغات اسلامی منعکس کنند تا از طریق ارائه به روحانیان، به تبیین و تشریح موضوعات و عواقب ارتکاب جرایم در مساجد اقدام شود.

همچنین مصوب شد تا دستگاه‏های آموزشی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه‏ها و اداره ورزش و جوانان در برنامه‏هایی منظم و از پیش تعیین شده با طرح موضوعات و معضلات اجتماعی جوانان، نسبت به دعوت از روحانیان برای حضور در جلسات و تبیین موضوعات دینی، معنوی و آسیب‏های اجتماعی اهتمام داشته باشند.

امام جمعه، فرمانده انتظامی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه از جمله حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول