اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل طرح ایده‌های نو در دهه فجر گیلان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ممتاز کشوری شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رتبه ممتاز کشوری در فعالیت چشمگیر و گسترده و طرح ایده‌های نو در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی در سال 91 را در مشهد مقدس کسب کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ممتاز کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که با حضور حضرت آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان شورای ممتاز انتخاب شد.

در این همایش پس از بررسی عملکرد دفاتر استان‌ها، از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به دلیل فعالیت چشمگیر و گسترده و همچنین طرح و ایده‌های نو در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی در سال 1391 به عنوان شورای ممتاز تجلیل شد.

این همایش در تاریخ سوم تا ششم اردیبهشت جاری در جوار مرقد نورانی امام هشتم(ع) برگزار شد.

آیت الله جنتی در بخشی از لوح تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خطاب به حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس این شورا آورده است: بی‌تردید تلاش‌های مخلصانه و بی‌شائبه مدیران و پرسنل خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تمام ارگان‌ها و نهادهای عضو شورا در حصول موفقیت خلق حماسه‌های عظیم مردمی، تحقق افتخارآمیز اهداف الهی نقش مهمی داشته است.

این حماسه و حضور آگاهانه و دشمن‌ستیز را ارج نهاده و از تدابیر اندیشمندانه و تحسین برانگیز حضرت عالی و کسب رتبه ممتاز در ارزیابی عملکرد سال 1391 دفاتر استانی قدردانی کرده و مزید توفیقات آن جناب و تمام همکاران گرامی را از بارگاه ربوبی «جلِّ و علی» مسئلت دارم.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول