اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

ثبات سیاسی و اقتصادی ایرانی در گرو مشارکت گسترده در انتخابات است

امام جمعه قیدار ثبات سیاسی و اقتصادی کشور را در گرو مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو دانست.

ثبات سیاسی و اقتصادی ایرانی در گرو مشارکت گسترده در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی عصر امروز در همایش حماسه حضور که در شهر قیدار و با حضور جمعی از مدیران استان و استاندار زنجان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در نظام‌های دموکراتیک و مردم‌سالار یک امر حقیقی و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

*ورود افراد جدید به مدیریت کشور بیانگر تأثیرگذاری انتخابات

وی با اشاره به القای عدم تأثیرگذاری انتخابات در ایران افزود: شاهد تأثیرگذار بودن انتخابات در ایران آمدن چهره‌های جدید با افکار و اندیشه‌های متفاوت بر سر کار است.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: اگر انتخابات در ایران بی‌تأثیر بودند، چهره‌های جدید در دولت و مجلس شورای اسلامی وارد نمی‌شدند.

وی، انتخابات را یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها دانست و اضافه کرد: کشاندن مردم به انتخابات از باارزش‌ترین اقدامات محسوب می‌شود.

طهماسبی، حفظ نظام جمهوری اسلامی برای برپا داشتن احکام دین را در کشور یکی از واجبات برشمرد و اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به این امر مهم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه همه خوبی‌ها در دامن نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و توان رشد پیدا می‌کند، ادامه داد: رأی و مشارکت مردم در انتخابات از حافظان نظام منبعث از انقلاب اسلامی است.

*حضور در انتخابات از واجبات است

امام جمعه قیدار با تأکید بر واجب بودن مشارکت در انتخابات گفت: تأثیرگذاری حضور در انتخابات در حفظ نظام از دلایل واجب بودن آن است.

وی با اشاره به برخی سخنان مطرح شده در جامعه که اسلام حق‌مدار است، نه تکلیف‌مدار، عنوان کرد: حق و تکلیف همطراز هم هستند.

طهماسبی با بیان اینکه حق انتخابات را نظام جمهوری اسلامی به مردم داده است، اضافه کرد: همه باید همدیگر را برای حضور گسترده در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

*تلاش دشمن برای تأثیرگذاری بر انتخابات

وی به تلاش دشمن برای سنگ‌اندازی در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن همه سعی خود را برای عدم برگزاری و در صورت برگزاری سست برگزار شدن انتخابات ایران انجام می‌دهد.

امام جمعه قیدار، خیر و صلاح دنیا و آخرت، ثبات سیاسی و اقتصادی و پیروزی‌های بین‌المللی ایران و ایرانی را در گرو مشارکت گسترده در انتخابات خردادماه اعلام کرد.

وی، انتخاب اصلح را در مرحله بعدی انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: وضعیت فعلی جهان لزوم وحدت و حضور گسترده مردم را در انتخابات بیشتر نمایان کرده است.

طهماسبی با اشاره به اقدامات انجام شده بر ضد صحابه پیامبر اکرم (ص) گفت: آنها از کنار آمدن با مرده‌ها هم دریغ می‌کنند، چراکه زنده‌ها را رها و به سراغ مرده‌ها رفته‌اند.

وی، حضور پای صندوق رأی و انتخاب اصلح را حق و تکلیف مردم ایران دانست.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول