اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

حماسه‌سازی از شاخصه‌های بارز مردم ایران است

استاندار زنجان به شناخته بودن مردم و کشور ایران به خلق حماسه اشاره کرد و گفت: تاریخ شاهد حماسه‌سازی مردم ایران بوده است.

حماسه‌سازی از شاخصه‌های بارز مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در همایش حماسه حضور که در شهر قیدار و با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شد، انتخابات را رویدادی مهم دانست و اظهار داشت: نتیجه باشکوه برگزار شدن این انتخابات اقتدار، دوام و استمرار با عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری پرشور انتخابات از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی در سال‌جاری محسوب می‌شود، اضافه کرد: همه اقدامات در سال‌جاری از جمله شعار انتخاب شده در این راستا بوده است.

استاندار زنجان به شناخته بودن مردم و کشور ایران به خلق حماسه اشاره و تصریح کرد: تاریخ شاهد حماسه‌سازی مردم ایران بوده است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی منبعث از آن را در ایران بیانگر روحیه حماسه‌سازی مردم آن دانست و ادامه داد: مقاومت جانانه در دفاع مقدس و حمایت تمام قد از این نظام در 9 دی 88 از دیگر ویژگی‌هایی است که روحیه حماسه‌سازی مردم ایران را نمایان می‌کند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به پاسخ کوبنده مردم ایران به اهانت‌کنندگان به ارزش‌های دینی در 9 دی 88 تصریح کرد: تاثیر حماسه 9 دی در رفع فتنه‌های آن زمان بسیار تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در سال‌جاری است، ادامه داد: چگونگی کمک به خلق این حماسه وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولان نظام جمهوری اسلامی گذاشته است.

*انقلاب ایران به جان صادر شده است

استاندار زنجان با تاکید بر حساس بودن شرایط کنونی جهان و موقعیت بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: پس از چند دهه از پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم طاغوت، انقلاب به تمام معنای خود صادر شده و نظام‌های طاغوتی را یکی پس از دیگر به زیر کشیده، یا می‌کشد.

وی با غیر قابل باور خواندن اتفاقات چند سال اخیر در نظام بین‌الملل تصریح کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جهان کنونی مطرح شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تغییرات به وجود آمده در کشورهای اسلامی گفت: پرچمدار این تغییرات و حرکت‌ها مردم ولایت‌مدار، دین‌مدار و ارزش‌مدار ایران اسلامی هستند.

*تاثیرگذاری مسلمان در معادلات جهانی

وی با اشاره به تاثیرگذاری اسلام در مسلمانان در معادلات جهانی اضافه کرد: ایران امروز مامن عالمان بزرگ جهان از جمله اسلام شده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: امروزه وظیفه ما فقط در جغرافیای ایران اسلامی نیست بلکه همه قیام‌کنندگان را در مقابل طاغوت‌ها پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری عملکرد مسئولان نظام جمهوری اسلامی در وضعیت دوستداران آن افزود: ضعف و قوت ما در نظام بین‌المللی بر روی آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد.

رئوفی‌نژاد شرایط حساس کنونی را موجب مهم شدن انتخابات پیش رو در ایران دانست و اضافه کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات آثار داخل و خارجی بر جا می‌گذارد.

وی به برنامه‌ریزی چندین ماهه دشمنان برای انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری بر انتخابات تجمیع شده ایران از اولویت‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی با همراهی عوامل داخلی است.

استاندار زنجان با تاکید بر نتیجه عکس مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای نظام حاکم و دشمنان آن تصریح کرد: حضور با نشاط مردم در انتخابات، برای نظام جمهوری اسلامی مصونیت، رفع فتنه‌های داخلی و خارجی و اقتدار بین‌المللی به همراه می‌آورد.

وی برگزاری انتخابات پرشور را فتح‌الفتوح و قله پیروزی برای نظام دانست و ادامه داد: در حال حاضر نگاه جهان به انتخابات ایران است.

*سال 91، اوج فتنه‌گیری دشمنان

رئوفی‌نژاد به کینه‌توزی‌های 34 ساله دشمنان بر ضد نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این کینه‌ورزی‌ها در سال 91 به اوج خود رسید.

وی با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به مردم تصریح کرد: ایشان به خلق حماسه توسط مردم ایران اعتماد دارند.

استاندار زنجان مشارکت و رعایت شاخص‌ها در انتخاب را از اولویت‌ها دانست و گفت: ولایت‌مداری، ارزش‌مداری، داشتن تدبیر، پایبندی به قوانین و درد مردم را احساس کردن از شاخص‌های بارز فرد اصلح در انتخابات است.

وی با بیان اینکه خط‌های فکری خارج از ولایت در ایران به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند، اضافه کرد: هر کس خارج از این مسیر حرکت کند مغضوب ملت می‌شود چنانکه در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: شورا ظرفیت گسترده‌ای برای خدمتگزاری و آبادانی مناطق مختلف شهر و روستا است.

وی به تجربه‌‌های متفاوت ناشی از عملکرد شوراها اشاره و ادامه داد: شوراهای موفق و البته ناموفق در سطح کشور وجود داشته و برای موفق بودن همه تجربه‌ها باید در انتخاب‌ها دقت بیشتری انجام شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: انتخاب‌ها در انتخابات شوراها به دلیل محلی بودن افراد آسانتر است بنابراین باید افرادی که توان خدمتگزاری بیشتر را دارند، انتخاب شوند.

انتهای پیام/73004/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول