اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

امتیازمان لحاظ می‌شد رتبه نخست را کسب می‌کردیم

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: در صورتی‌که در رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی کشور امتیازمان محاسبه می‌شد اصفهان رتبه نخست را کسب می‌کرد.

امتیازمان لحاظ می‌شد رتبه نخست را کسب می‌کردیم

رسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور که در شیراز برگزار می‌شد تیم دوومیدانی اصفهان پس از تیم‌های فارس و خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده برای رقابت‌های دوی 4 در 100 متر و حذف تیم اصفهان از این ماده تصریح کرد: در این رشته از دوومیدانی با اختلاف فاحشی نسبت به تیم دوم توانستیم جایگاه نخست را کسب کنیم اما در کمال تاسف با عناوینی امتیاز اولی تیم اصفهان را که بسیار هم برای ما ارزشمند بود نادیده گرفته و حذف کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: مسئولان برگزاری رقابت‌ها برای حذف اصفهان از این ماده استناد به قانونی می‌کنند که چندان مشخص کننده خطا نیست و ما هم در حال پیگیری این موضوع هستیم تا پاسخی مستند به ما بدهند.

وی تاکید کرد: استدلال فدراسیون این است که دونده‌های اصفهانی در مسیر مسابقه اخلال ایجاد کرده‌اند که به هیچ عنوان نمی‌تواند چنین استدلالی صحت داشته باشد و ما هم پیگیر این موضوع هستیم تا اصفهان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

یزدی‌زاده افزود: در صورتی‌که این امتیاز تیم اصفهان لحاظ می‌شد با اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم نخست می‌توانستیم بر سکوی اولی این رقابت‌ها تکیه بزنیم.

وی گفت: نکته‌ای که در این میان اهمیت داشت این بود که اصفهان در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند و ارزش دوومیدانی‌کاران اصفهانی به خصوص در ماده‌های سرعت به همگان نشان داده شد.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول