اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در خلخال

فرماندار خلخال از تشکیل و انتخاب هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خلخال خبر داد.

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست با معتمدین شهر خلخال اظهار داشت: با وجود اینکه سال‌ها از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گذشته است ده‌ها انتخابات موفق در کشورمان برگزار شده و مردم ایران با حضور در این انتخابات پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.

وی یادآور شد: مردم به نقش اصلی خود یعنی مشارکت در انتخابات خوب عمل کرده‌اند و انتخابات سال‌های قبل و انتخابات امسال به لحاظ حضور مردم در پای صندوق‌های رای اعتبار ویژه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد داد و امسال نیز با حضور مردم انتخابات ریاست جمهوری با اقتدار و سلامت در جای جای این مرز و بوم برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال افزود: دشمنان هیچ وقت دست از توطئه علیه نظام اسلامی برنداشته و مانند سال‌های گذشته درصدد ایجاد فتنه علیه این ساختار الهی و معنوی هستند که مردم با بصیرت تمام در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و حیله دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

محمدی به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه در کشورمان اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور شهرستان خلخال نیز شاهد عزم جدی و حضور مردم در خلق این حماسه ملی خواهد بود و آراء مردم همچون سال‌های گذشته بر صلابت نظام خواهد افزود.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان این بار نیز چشم به انتخابات دوخته و شهرها و روستا در زیر رصد دشمن قرار دارند چرا که حضور یک روستایی و شهروند ایرانی در این حماسه ملی هیمنه دشمنان فتنه‌گر خارجی و منافقان داخلی را بر هم خواهد ریخت.

فرماندار شهرستان خلخال از معتمدین شهر خلخال خواست تا با در نظر گرفتن قانون و قانونمندی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن احترام به مر قانون به وظیفه خود به عنوان هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان خلخال با دقت عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال در پایان سخنان خود اذعان داشت: شهرستان خلخال در انتخابات سال‌های گذشته شاهد حضور باشکوه و پر صلابت مردم در پای صندو‌ق‌های رای بوده است و امسال نیز در 24 خرداد مردم با حضور خود به این مشارکت تداوم بخشیده و بی‌شک حماسه‌ای عظیم از مردم این خطه در این حماسه سیاسی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام‌/62008/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول