اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ابرکوه تعیین شدند

فرماندار ابرکوه از تعیین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ابرکوه تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، فرماندار ابرکوه در جلسه تعیین معتمدان هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ابرکوه اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی به واسطه شاخصه‌های خاصی که دارد، در جهان نمونه ندارد.

اسماعیل برزگرزاده افزود: برگزاری انتخابات یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی است و به دلیل آنکه مردم خالصانه در آن شرکت می‌کنند، در دیگر نقاط جهان نمونه ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: انتخابات طی 34 سال گذشته تعیین کننده و تجدید حیاتی برای نظام، کشور و انقلاب بوده و حضور مردم در این عرصه نیز مجموعه‌ای از بلایا را از انقلاب اسلامی رفع کرده است.

برزگرزاده عنوان کرد: این امر ابتکار امام راحل بود که با گذشت تنها 50 روز از پیروزی انقلاب اسلامی، دستور برگزاری انتخابات و همه‌پرسی جمهوری اسلامی را صادر کرد.

وی در تشریح علل تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: دشمن به دلیل اینکه قوام نظام را به همین حضور متکی می‌داند و تجربه‌های گذشته مانند جنگ تحمیلی نیز بیانگر همین موضوع است و به فرموده رهبری تکیه کشور به اندیشه، احساسات و حضور مردمی است، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این حضور به کار می‌گیرد.

برزگرزاده ادامه داد: همگان باید همانگونه که رهبری صراحت دارند، قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در این دوره که به واسطه تجمیع چند انتخابات اهمیت بیشتری یافته است، باشیم.

در این جلسه و با رأی معتمدان شهرستان، معتمدان عضو هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ابرکوه انتخاب شدند.

بر اساس رأی گیری انجام شده سید محسن پورسید، جمشید مشتاقیان، سید حسام هدایتی،میرزامحمد فلاح‌زاده، ناصر فلاح‌زاده، محمدعلی بهرامی، سیدحسین حسینی‌خواه، حسین امیدی و محمود نوروزی به عنوان 9 نفر اعضای اصلی معتمدان و منوچهر مهرزاده، محمود عادل، ناصر فلاح‌زاده، حمید حیدری و علی‌اکبر عزیزی به عنوان اعضای علی‌البدل معتمدان هیئت اجرایی شهرستان ابرکوه انتخاب شدند.

معتمدان معرفی شده به همراه فرماندار، رئیس ثبت احوال، رئیس دادگستری و دادستان، اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ابرکوه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2464/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول