اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

15 خرداد عاشورایی دیگر بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: 15 خرداد عاشورایی دیگر بود و با توجه به اینکه امسال پنجاهمین سالگرد این روز بزرگ را گرامی می‌داریم، همه ما باید اهتمام ویژه‌ای در برگزاری برنامه‌های این روز داشته باشیم.

15 خرداد عاشورایی دیگر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در نخستین جلسه ستاد برگزاری بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) و پنجاهمین سالگرد بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد 42 که امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که از سوی دستگاه‌های اجرایی و در بین مردم استان وجود داشت، برنامه‌های خوبی در طول ایام فاطمیه در سطح استان برگزار شد که جای بسی تقدیر و تشکر از مردم متدین استان دارد.

وی افزود: همچنین با تدابیر خوبی که در سپاه صاحب‌الامر (عج) و بنیاد حفظ آثار استان اندیشیده شد، هشت شهید گمنام دفاع مقدس با شکوه و عظمت خاصی در چهار شهرستان قزوین، البرز، تاکستان و آبیک با حضور گسترده مردم استان تشییع و به خاک سپرده شدند.

این مسئول اضافه کرد: مردم قزوین بار دیگر وفاداری و علاقمندی خود را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای بزرگوار با حضور و استقبال بی‌نظیر خود از این کبوتران خونین بال در مراسم تشییع این شهدای گمنام انجام دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: حضور مردم در این مراسم نشان دهنده این مهم است که مردم همچنان علاقمند به فرهنگ شهید و شهادت هستند و آنچه که رمز پایداری و جاودانگی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود نیز همین فرهنگ شهادت است.

طاهرخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام راحل، بیان کرد: کمیته مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته اعزام نیز که کار بسیار سنگینی است بر عهده سپاه پاسداران استان است.

وی افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با انجام بهتر وظایف با این دو کمیته همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های 15 خرداد امسال گفت: مراسم 15 خرداد امسال ویژگی‌های منحصر به فردی دارد زیرا امسال پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به نقش مهم قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: جرقه نظامی با عنوان جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب بزرگ که توسط حضرت امام خمینی (ره) رهبری شد، در 15 خرداد سال 42 بود.

طاهرخانی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های 14 و 15 خرداد امسال احکام کمیته‌های برگزاری این مراسم در نخستین فرصت صادر شده و از کمیته‌های برگزاری این برنامه‌ها نیز انتظار می‌رود با جدیت بیشتری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از کمیته‌هایی که در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها می‌تواند نقش آفرینی کند کمیته دانشجویی است و برنامه‌های دانشگاه‌ها با محوریت کمیته دانشجویی برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول صدور و ابلاغ احکام کمیته‌های سیزده گانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، تشکیل ستادهای شهرستانی با ریاست فرمانداران شهرستان‌ها و ارزیابی از کمیته‌ها با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول