اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

نگاه تکلیف‏محور به تدابیر رهبری رسالت اصلی سپاه است

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پاسداران باید نسبت به تدابیر رهبری نگاه تکلیف‏محور داشته و در زمینه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی آماده حضور در میدان باشند.

نگاه تکلیف‏محور به تدابیر رهبری رسالت اصلی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای بسیج استان سمنان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و کلیه مدیران 18گانه بسیج اقشار سپاه استان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس ایثار، شجاعت، ایستادگی و غیرت را ثابت کرده‌ایم و حماسه هشت سال جنگ تحمیلی بی‌سابقه است.

استادحسینی گفت: دشمن در تلاش است که انتخابات دیرتر برگزار شود و یا اصلا برگزار نشود و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری «انتخابات باید در زمان معین خودش برگزار شود».

وی با اشاره به اینکه انتخابات باید طبق استانداردهای بین‌المللی باشد، گفت: وظیفه ما در انتخابات ایجاد فضای مناسب در انتخابات، دوری از ایجاد تنش، ارائه معیارهای نامزد مطلوب که مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کند.

راهکار مقابله با تحریم‌ها، خودکفایی و خودباوری است

مسئول بسیج کارگری جند‌الله سپاه مهدیشهر نیز گفت: راهکار مقابله با تحریم‌ها خوداتکایی و خودباوری در عرصه تولید است.

محمدمهدی قادری اظهار داشت: همگان موظف هستیم با قناعت‌پیشگی کشور را از تحریم‌ها در امان نگاه داریم.

وی با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت مسئله مدیریت را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانستند، افزود: باید مصرف به اندازه و پرهیز از اسراف داشته باشیم و در نحوه خرید و مصرف دقت کنیم؛ چرا که دشمن سعی دارد، زیرساخت‌های اقتصادی کشور را از بین ببرد.

مسئول بسیج کارگری جند‌الله سپاه مهدیشهر اظهار داشت: تمام اقشار جامعه باید با رفتار اقتصادی از سرمایه‌های اقتصادی کشور حمایت کنند.

قادری خاطرنشان کرد: با گذشت 34 سال از انقلاب ملت ما در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند، اگر مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی سوق پیدا کنند به شرط با کیفیت بودن آن نیز می‌توان تحریم‌ها را پشت سرگذاشت.

وی افزود: کار و کارگر پایه‌های اساسی اجتماع اسلامی هستند و چراغ اقتصاد کشور را کارگران روشن می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول