اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته رخ داد

تحقق 106 درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار گفت: 106 درصد اشتغال در سطح این شهرستان در سال گذشته تحقق یافته است.

تحقق 106 درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار در سال گذشته از تعهد 5 هزار و 345 نفری اشتغال خود موفق به اشتغالزایی 5 هزار و 672 نفر در بخش‌های مسکن و غیر مسکن شد.

وی افزود: اهمیت ایجاد اشتغال در جامعه به نجات نسل جوان از بیکاری است، بنابراین ایجاد اشتغال مفید اجتماع را از مبتلا شدن به بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی رهایی می‌بخشد.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی، متولیان امور مشاغل خانگی و به خصوص بانک‌ها باید با همیاری، همکاری، همفکری و ایجاد زمینه‌های اشتغال مفید نسل جوان و جویای کار را به سمت و سوی درآمدزایی و گذران زندگی و رهایی از بطالت یاری دهند.

وی خطاب به مسئولان بانک‌های شهرستان گفت: بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال به جای سنگ‌اندازی، موانع را برطرف کنند و با تسهیل مراحل ارائه این تسهیلات در کاهش بیکاری سهیم شوند.

اقبال رستمی، رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهار نیز در این کارگروه اذعان داشت: بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان، همکاری خود را بیشتر از این‌ها افزایش دهند و همچنین کنترل تسهیلات و نظارت بر نحوه هزینه‌کرد این تسهیلات توسط فرد اخذکننده نیز برعهده بانک‌هاست.

در حاشیه جلسه از بانک‌های دعوت شده فقط پنج بانک حضور داشتند و بانک‌های حاضر هم علت درصد پایین پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را نداشتن ضامن توسط متقاضی اعلام کردند که قرار بر این شد از این پس بانک‌ها مواردی را که موفق به اخذ وام مورد نظر نشدند را به دستگاه مربوطه اعلام کنند تا آن دستگاه گزینه جدیدی را برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی کند.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول