اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهر‌ه‌برداری از 29 پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 29 پروژه ورزشی آماده بهره‌‌‌برداری و همچنین پنج استخر شنا و 22 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بهر‌ه‌برداری از 29 پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

حمید زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری را بحث اجرای نظام آموزشی یا به نوعی سند نظام تحول بنیادین دانست.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که دومین سال از این سند در حال گذراندن است، اظهار کرد: سند تحول در آموزش و پرورش بر اساس کار معلم گذاشته شده است که نگاه‌های ویژه‌ای به آن شده است.

وی مقطع ابتدایی را شامل نگاه ویژه سند بنیادین ذکر کرد و با بیان این‌که این مقطع بر اساس شش پایه تحصیلی است، اولین حرکت آن را استخدام 15 هزار نیروی تربیت بدنی در مقطع ابتدایی دانست.

زرافشان سهم استان کهگیلویه و بویراحمد را از نیروهای استخدامی تربیت بدنی مقطع ابتدایی 220 نفر ذکر کرد و گفت: اجرای طرح‌های ملی در مقطع ابتدایی یکی از تحولات بوده که برای هر پایه تحصیلی یک رشته ورزشی را تعریف کردند.

این مسئول اضافه کرد: برای پایه‌های بالاتر که به عنوان طبقه اول و متوسطه می‌باشند هم یک رشته ورزشی تعریف خواهد شد که بتواند آینده جامعه اسلامی را از سلامت روانی و جسمی خوبی برخوردار کند.

وی این اقدام را یک حرکت پسندیده در سند تحول دانست و با بیان این‌که می‌توانیم به زیرساخت‌هایی که برای این سند تدوین شده توجه ویژه‌ای داشته باشیم، متذکر شد: در حال حاضر 29 پروژه ورزشی آماده بهره‌‌برداری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پنج استخر شنا و 22 پروژه نیمه تمام داریم.

زرافشان تصریح کرد: آن چیزی را که ما در سند تحول بنیادین باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، آسیب‌های موجود در جامعه است که ما معلمان باید اجازه نفوذ انحراف در بین دانش‌آموزان را ندهیم تا بتوانیم آینده سالمی را برای جامعه اسلامی و آینده‌سازان داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تعداد دانش‌آموزان ورزشکار این استان را قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: در سطح کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی در دو بخش دختران و پسران شرکت دارند و این جای بسی امیدواری است.

انتهای پیام/82002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول