اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد

انتخاب تیم و ورزشکار اخلاق بر اساس معیارهای واقعی

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از امسال تیم‌ و ورزشکار اخلاق مسابقات مختلف ورزشی بر اساس معیارهای واقعی انتخاب می‌شوند.

انتخاب تیم و ورزشکار اخلاق بر اساس معیارهای واقعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله رمضانی در گردهمایی مسئولان هیئت‌های ورزشی استان قم با اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان این استان که در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری قم برگزار شد، توجه هیئت‌های ورزشی را به لزوم توجه به مسائل فرهنگی در ورزش و همچنین موضوع انتخاب تیم‌ و ورزشکار اخلاق مسابقات مختلف ورزشی جلب کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: معمولا رسم بر این است که میزبان یا تیمی که با ناکامی مواجه شده در پایان هر رقابت ورزشی به عنوان تیم اخلاق انتخاب می‌شود اما اگر خوب توجه و کارشناسی کنیم که انتخاب تیم اخلاق بر اساس معیارهای واقعی چه تأثیر شگرفی در تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق در ورزشکاران می‌گذارد، دیگر این فاکتورها را برای انتخاب تیم اخلاق در نظر نمی‌گیریم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: برای انتخاب تیم و ورزشکار اخلاق در هر رقابت ورزشی معیارهای بسیار خوبی شناسایی کرده‌ایم که قطعاً در تعامل با هیئت‌های ورزشی آنها را برای گزینش بهترین تیم و ورزشکار اخلاق اجرایی خواهیم کرد.

وی از ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزشی در سال 1392 توسط معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد و یاد آور شد: این ارزیابی در حوزه این معاونت تنها در بخش فرهنگی صورت می‌گیرد و قطعاً به تمام باشگاه‌های فعال ورزشی در سطح استان سر خواهیم زد.

رمضانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم توجه بیش از پیش هیئت‌های ورزشی به مباحث و مسائل فرهنگی در حاشیه مسابقات و رقابت‌های ورزشی تاکید کرد و افزود: در سال جاری در حوزه فرهنگی مشارکت هیئت‌های ورزشی را می‌طلبیم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: در نشستی که با مدیرکل و معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد تا در ارزیابی عملکرد سال 1392، شاخص‌های فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین آیتم‌های ارزیابی لحاظ شوند.

وی عنوان داشت: برای اینکه فعالیت‌های هیئت‌ها در حوزه فرهنگی دیده شود از آنها می‌خواهیم که با معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همکاری جدی و نزدیک‌تری داشته باشند تا به اهدافی که در حوزه فرهنگی مد نظر است در ورزش دست یابیم.

رمضانی در پایان با اشاره به تعداد تشکل‌های ثبت شده در قم عنوان داشت: نزدیک به 180 تشکل ثبت شده در قم فعالیت می‌کنند و معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حال حاضر با نیمی از این تشکل‌ها فعالیت و همکاری جدی دارد و تلاشمان این است که در سال جاری بتوانیم با سایر تشکل‌ها نیز ارتباط نزدیک و صمیمی برقرار کنیم.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول