اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

رسانه‌ها اعضای شورا را از بیان عملکردها تحریم کرده‌اند/ مازندران دارای 7 هزار عضو شورا است

رئیس شورای شهر ساری گفت: رسانه‌ها اعضای شورا را از بیان عملکردها تحریم کرده‌اند.

رسانه‌ها اعضای شورا را از بیان عملکردها تحریم کرده‌اند/ مازندران دارای 7 هزار عضو شورا است

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، فرامرز نقیبی در همایش تجلیل از شوراهای شهر و روستای نکا، اظهار داشت: رسانه‌ها اعضای شورا را از بیان عملکردها تحریم کرده‌اند و ما نمی‌توانیم عملکرد خود را به‌درستی ارائه دهیم.

وی افزود: رسانه‌ها و صدا و سیما برای همه اقشار در روز و هفته مناسب آنان وقت می‌گذارند اما اکنون ما نمی‌توانیم به ارائه عملکرد و برنامه‌های انجام شده خود بپردازیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم دولتمردان هم به شوراها اعتماد کنند، یادآور شد: دولتمردان به این نتیجه برسند که شوراها بازوی توانمند است و این را بپذیرند.

نقیبی یادآور شد: مازندران دارای بیش از 7 هزار عضو شورای شهر و روستا است که امیدواریم شرایط بیان عملکرد این شوراها نیز مانند کاندیداتورهای دیگر انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه روز شوراها حداقل متعلق به حدود 124 هزار نفر در سطح کشور است، ادامه داد: اما صدا و سیما به موضوعی در رابطه با شورا نپرداخته است و اعضای شورا هم به دلیل اینکه مجدد در انتخابات آینده نامزد هستند از حضور در رسانه استانی ممنوع شده‌اند.

نقیبی با اشاره به اینکه شاید در برخی از موارد کم‌کاری از شوراها باشد، گفت: اما بسیاری از اعضای شوراهای قبلی زحمات فراوانی را کشیدند و شوراهای روستاها هم بدون هیچ پاداش و حق جلسه‌ای به کار و خدمت پرداختند و خدمات آنان قابل تقدیر است و باید منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: شوراها و همه افرادی که توسط مردم انتخاب می‌شوند منشاء خیر و برکت هستند و باید در راستای رفع مشکلات مردم خدمت کنند.

رئیس شورای شهر نکا نیز در سخنانی گفت: بدون تردید شوراهای اسلامی یکی از موفق‌ترین نهادهایی هستند که با توجه به مشورت تلاش می‌کنند.

علی درخشانی‌فر، ادامه داد: مشورت اعضای شوراهای اسلامی همواره نقش بسیار مؤثری در رفع مشکلات مردم و دریافت مطالبات آنان دارد.

وی افزود: توجه ما در طول شش سال گذشته به عملکردهای زیربنایی بوده و کمتر به مسائل روبنایی پرداخته‌ایم تا آرامش همه جانبه و درازمدت همشهریان فراهم شود و در کارهای روبنایی نیز احداث پارکها، کارخانه آسفالت، آسفالت خیابان و معابر، سی ان جی، کشتارگاه صنعتی و... از جمله عملکردهای ماست.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول