اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

اخلاق مهم‌ترین فاکتور در شوراها است

فرماندار نکا گفت: اخلاق مهم‌ترین فاکتور در شوراها و کمک به مردم است و شورایی که با ما تعامل و همکاری نداشته باشد، کاری با او نداریم.

اخلاق مهم‌ترین فاکتور در شوراها است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی فرماندار نکا در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب نکا گفت: در دیدگاه ما شوراهای اسلامی همچون بازوان ما هستند و از دیدگاه و نظرات آنان در برنامه‌ها بهره برده و استفاده می‌کنیم.

 رجبی افزود: شوراها و کاندیداتورها باید بدانند که اگر رای آوردند بقای ماندگاری پست آنان به اخلاق‌مداری و ایجاد شرایط رشد و ترقی در شهر و روستا است و اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: شوراها در طول مدت عمر خود در خدمتگزاری به مردم با تمام توان وارد شدند اما مهم‌ترین چالشی که برای آنان در جامعه است این است که آنان بدون مزد و حقوقی تلاش می‌کنند اما تهمت هم می‌خورند که باید صبور باشند.

رجبی افزود: شوراها با وجود کار و تلاش فراوان و زحمتی که می‌کشند، حقوقی دریافت نمی‌کنند اما تهمت هم می‌شنوند که این مسئله از چالش‌های مهم شوراها است.

فرماندار نکا یادآور شد: اخلاق مهم‌ترین فاکتور در شوراها و کمک به مردم است و شورایی که با ما تعامل و همکاری نداشته باشد، کاری با او نداریم.

وی ادامه داد: ما بسته‌ای هستیم به نام شهرستان نکا و اینکه هر کسی برای روستای خود کار کند معنا ندارد بلکه همه باید در آبادانی شهر و روستاهای خود تلاش کنیم.

فرماندار نکا، شوراها را حلقه‌های خدمتگزاری بین مردم و مسئولان دانست که طی مدت تشکیل این نهاد مردمی، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده‌اند.

رجبی با تاکید بر امر آموزش در شوراها گفت: اگر هر مبلغی برای آگاهی شوراها هزینه کنیم منافع آن به شهر و روستاهای ما بر می‌گردد و آموزش شوراها باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی بیان داشت: شوراهای اسلامی بدون منت برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی اظهار داشت: انعکاس مطالبات و گرفتن حق مردم، یکی از مهم‌ترین وظایفی است که شوراهای اسلامی برعهده دارند و باید در این زمینه فعال‌تر از گذشته وارد شوند.

وی گفت: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم و حق و حقوق آنان مسئول هستند و باید در خدمتگزاری به این مردم شبانه‌روزی تلاش کنیم چرا که مردم دین خود را در دوران مختلف این انقلاب ادا کردند و اکنون وظیفه همه مسئولان خدمت‌گزاری است.

به گزارش فارس، در این مراسم از تمام شوراهای شهر و روستای نکا تجلیل شد.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول